SILEX 300

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

SILEX 300

Doporučená cena:
28 990 KČ  32990.00 KČ 
Modelový rok:
2018
Rám:
Silex Lite
Vidlice:
Celokarbonová vidlice, X-Taper krk, 12mm pevná osa
Přehazovačka:
Sram Apex 1
Řazení zadní:
Sram Apex
Brzdové páky:
Sram Apex
Brzda přední:
Tektro Spyre mechanická kotoučová brzda, 160mm kotouč
Brzda zadní:
Tektro Spyre mechanická kotoučová brzda, 160mm kotouč
Kliky s převodníky:
FSA Gossamer 44z
Řetěz:
KMC X11-1
Náboj přední:
Merida Disc 6-skr. s utěsněnými ložisky 12x100mm pevná osa
Náboj zadní:
Merida Disc 6-skr. s utěsněnými ložisky 12x142mm pevná osa
Ráfky:
Merida Comp Cross, 22mm profil
Kazeta:
Sunrace CSMS8, 11s, 11-42z
Plášť přední:
Maxxis Gravel 700x35c semislick skládací, Silkworm-Tech & zvýšená ochrana proti defektům
Plášť zadní::
Maxxis Gravel 700x35c semislick skládací, Silkworm-Tech & zvýšená ochrana proti defektům
Představec:
Merida Expert 3D Forged Al6061, oversize objímka, úhel -5°
Řidítka:
Merida Expert, Double Butted Al6061, kompaktní drop, oversize objímka
Gripy:
Merida Road Expert s ergonomickými vložkami pro zvýšení komfortu
Hlavové složení:
Big Conoid M2334
Sedlová objímka:
Merida Expert, na imbusový šroub
Sedlovka:
Merida Comp 30.9mm
Sedlo:
Merida Sport
Pedály:
nejsou součástí
Hmotnost:
9,75kg

SILEX 300

geometria
Velikost rámu: 
XS(44)
S(47)
M(50)
L(53)
XL(56)
ST - Sedlová trubka (mm): 
440
470
500
530
560
TT - Horní rámová trubka (mm): 
548.4
553.8
579.2
599.7
620.1
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
160
180
200
220
240
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
71
71
71
71
71
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
74
74
74
74
74
CS - Délka zadní stavby (mm): 
430
430
430
430
430
BD - Výška středového složení (mm): 
75
75
75
75
75
FO - Délka vidlice (mm): 
397
397
397
397
397
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
715
742
770
797
825
S - STACK (mm): 
587
606
625
644
663
R - REACH (mm): 
380
380
400
415
430
WB - Rozvor kol (mm): 
1027
1034
1060
1082
1103

SILEX 300

C-Mount

F-Mount

12-100 Thru Axle

12-142 Zadní pevná osa

Pevná osa na předním a/nebo zadním kole poskytuje různé výhody: kromě vysoké torzní tuhosti zaručují jednoduchou montáž kola a zároveň zajišťují ideální pozici brzdového kotouče. Pozice kola je vždy přesná, na rozdíl od řešení s rychloupínáky. MERIDA vkládá důvěru do 12mm pevných os vzadu a 15mm verzím vpředu. Při demontáži kola není potřeba žádného nářadí.

Disc Cooler

Kotoučové brzdy na silničních kolech jsou aktuálně nejnovější inovací v tomto segmentu. Ze specifického chladícího systému vyvinutého MERIDOU benefitují silniční kola obzvláště ve dlouhých sjezdech, protože jsou častokrát osazeny menšími kotouči jako většina horských kol. Přední brzda je dostatečně chlazená tokem vzduchu, ale protože zadní brzda je více zakrytá, je chladič "Disc Cooler" při odvodu tepla velmi užitečný, a brzda tak díky němu poskytuje konstantní brzdný výkon.

Smart Entry

Vnitřní vedení kabelů přivedené k dokonalosti: Zatímco konvenční řešení mají nevýhodu, že kabely se  mohou uvnitř rámu pohybovat, náš systém SMART ENTRY je sepne pod napětím. Díky tomuto řešení si můžete být jistí, že vás nebude rušit klepání kabelů o rám v náročném terénu. A díky tomu, že vstupy kabelů jsou vyměnitelné, dají se použít všechny možné standardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...Dostupné od roku 2016 v modelech ONE-TWENTY a NINETY-SIX.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Smooth Welding

Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

HFS - Hydroforming System

Zatímco mechanický TFS proces tvaruje rámové trubky zvenku, komplexní koncept „Hydroforming“ dosahuje žádoucí 3D tvar trubek z hliníkové slitiny Prolite 66 pomocí vysokého tlaku vařícího oleje směrem zvnitřku ven.

Carbon fork

Neodpružená přední vidlice silničních modelů je vyrobena z karbonových vláken, u některých modelů v celokarbonovém provedení. Karbonové vidlice MERIDA výborně pohlcují vibrace při současně vysoké brzdné i boční tuhosti. Podstatně zvyšují jízdní komfort a přesnost řazení.

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková slitina poskytuje velmi vysokou pevnost a zároveň nízkou hmotnost. Super lehké trubky s třikrát ztenčovanou tloušťkou stěn umožňují docílit jednak vzrušující výsledný tvar, ale navíc optimální poměr tuhosti ke hmotnosti (STW Ratio).

SILEX 300

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.