SCULTURA DISC 9000-E

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

SCULTURA DISC 9000-E

Doporučená cena:
155 990 KČ  193990.00 KČ 
Modelový rok:
2018
Rám:
Scultura Disc CF4
Vidlice:
Superlite celokarbonová vidlica, X-Taper krk, 12mm pevná osa
Přesmykač:
Sram Red eTap
Přehazovačka:
Sram Red eTap
Řazení přední:
Sram Red eTap
Řazení zadní:
Sram Red eTap
Brzdové páky:
Sram Red eTap
Brzda přední:
Sram Red eTap hydraulická kotoučová brzda, Centerlock 160mm kotouč
Brzda zadní:
Sram Red eTap hydraulická kotoučová brzda, Centerlock 160mm kotouč
Kliky s převodníky:
Sram Red 52-36z
Řetěz:
KMC X11EL
Náboj přední:
součást sady kol
Náboj zadní:
součást sady kol
Ráfky:
Fulcrum Quattro Carbon Disc 40mm 12x100/12x142mm R.A.T. pevné osy
Kazeta:
Sram XG-1190, 11s, 11-28z
Plášť přední:
Continental Grand Prix 4000S 25c skládací
Plášť zadní::
Continental Grand Prix 4000S 25c skládací
Představec:
Merida Team 3D Forged Al6061-T6, titanové šrouby, oversize objímka
Řidítka:
Merida Team, celokarbonové silniční řidítka, oversize objímka
Gripy:
Merida Road Expert
Hlavové složení:
FSA No.44/CF
Sedlová objímka:
Carbon, na imbusový šroub
Sedlovka:
Merida Carbon Team S-Flex 27.2mm, 15mm offset
Sedlo:
Prologo Nago Evo T2.0
Pedály:
nejsou součástí
Hmotnost:
7,02kg

SCULTURA DISC 9000-E

geometria
Velikost rámu: 
XXS(44)
XS(47)
S(50)
SM(52)
ML(54)
L(56)
XL(59)
ST - Sedlová trubka (mm): 
440
470
500
520
540
560
590
TT - Horní rámová trubka (mm): 
510
520
535
545
560
575
590
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
105
115
125
140
155
170
190
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
71
71,5
72,5
73,5
73,5
73,5
74
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
74,5
74,5
74
74
73,5
73
73
CS - Délka zadní stavby (mm): 
408
408
408
408
408
408
408
BD - Výška středového složení (mm): 
66
66
66
66
66
66
66
FO - Délka vidlice (mm): 
370
370
370
370
370
370
370
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
691
718
744
764
779
798
825
S - STACK (mm): 
500
512
524
543
557
571
592
R - REACH (mm): 
371
377
383
388
394
399
408
WB - Rozvor kol (mm): 
974
980
982
983
993
1003
1012

SCULTURA DISC 9000-E

12-100 Thru Axle

12-142 Zadní pevná osa

Pevná osa na předním a/nebo zadním kole poskytuje různé výhody: kromě vysoké torzní tuhosti zaručují jednoduchou montáž kola a zároveň zajišťují ideální pozici brzdového kotouče. Pozice kola je vždy přesná, na rozdíl od řešení s rychloupínáky. MERIDA vkládá důvěru do 12mm pevných os vzadu a 15mm verzím vpředu. Při demontáži kola není potřeba žádného nářadí.

Disc Cooler

Kotoučové brzdy na silničních kolech jsou aktuálně nejnovější inovací v tomto segmentu. Ze specifického chladícího systému vyvinutého MERIDOU benefitují silniční kola obzvláště ve dlouhých sjezdech, protože jsou častokrát osazeny menšími kotouči jako většina horských kol. Přední brzda je dostatečně chlazená tokem vzduchu, ale protože zadní brzda je více zakrytá, je chladič "Disc Cooler" při odvodu tepla velmi užitečný, a brzda tak díky němu poskytuje konstantní brzdný výkon.

S-Flex

Jsou vždy aerodynamická silniční kola tvrdá a nemilosrdná? Ne v MERIDĚ! Díky naší technologii „S-Flex“ se může REACTO pochválit pohodlím v sedle, které je v tomto segmentu výjimečné. Aerodynamicky optimalizovaná sedlovka s otvorem vyplněným elastomerem dokáže velmi efektivně pohltit nerovnosti na cestě. Tímto způsobem efektivně ušetří „S-Flex“ svému jezdci zásoby síly i na dlouhých vzdálenostech.

Di2 Ready

Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

NACA Fastback Profile

Speciální profil trubek „NACA Fastback“ našich modelů REACTO a WARP TT je založený na vyhodnocení dat, které byly získány při komplexních testech v aerodynamickém tunelu (se simulací s figurínou jezdce i bez ní). Hlavně u dolní rámové trubky, sedlové trubky a trubkách horní zadní stavby se ukázal kapkovitý profil trubek se seříznutým koncem jako optimální z aerodynamického hlediska. Tímto způsobem byly ideálně zkombinovány klíčové faktory jako tuhost a aerodynamika.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

Carbon fork

Neodpružená přední vidlice silničních modelů je vyrobena z karbonových vláken, u některých modelů v celokarbonovém provedení. Karbonové vidlice MERIDA výborně pohlcují vibrace při současně vysoké brzdné i boční tuhosti. Podstatně zvyšují jízdní komfort a přesnost řazení.

AWS - ANTI WRINKLE SYSTEM

Díky svým technologickým vlastnostem otvírá karbon designérům a vývojářům mnoho vynikajících možností, jaké pro výrobu kol nenabízí žádný jiný konstrukční materiál. Struktura jeho vnějšího povrchu je opravdu fascinující, ale jak to vypadá uvnitř rámu? MERIDA vkládá do forem speciální 3D silikónové vložky, které výrazně snižují nerovnoměrnost povrchu vnitřních stěn rámu. Výsledkem je vyšší tuhost a odolnost a zároveň i nižší hmotnost.

Nano-Matrix Carbon

Kola s karbonovým rámem jsou vzhledem k jejich určení často vystavovány nadměrnému zatížení. Pro zvýšení kvality použitého materiálu používá MERIDA tuto prémiovou technologii: epoxidová živice je obohacena o speciální nanočástice, které zpevňují její strukturu. Tímto způsobem lze úspěšně zvýšit odolnost finálního výrobku proti nárazu až o 40 %. 

SCULTURA DISC 9000-E

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.