SCULTURA DISC 7000-E

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

SCULTURA DISC 7000-E

Doporučená cena:
99 990 KČ  128990.00 KČ  Vyprodáno!
Modelový rok:
2017
Rám:
Scultura CF4 disc lite 12 [386]
Vidlice:
Scultura Carbon CF4 Disc 12
Přesmykač:
Shimano Ultegra D Di2
Přehazovačka:
Shimano Ultegra SS Di2
Řazení přední:
Shimano R785 Di2 disc
Řazení zadní:
Shimano R785 Di2 disc
Brzdové páky:
Shimano RS685 disc
Brzda přední:
Shimano RS805 160
Brzda zadní:
Shimano RS805 160
Kliky s převodníky:
Shimano Ultegra 50-34 [BSA]
Středové složení:
FSA 386 adapter
Řetěz:
KMC X11EL
Náboj přední:
integrované
Náboj zadní:
integrované
Ráfky:
DT Swiss R23 Spline DB
Kazeta:
Shimano CS-6800-11 11-28
Plášť přední:
Continental Grand Sport Race 25 fold
Plášť zadní::
Continental Grand Sport Race 25 fold
Představec:
MERIDA Expert Carbon OS -5
Řidítka:
Merida Expert Compact road OS
Gripy:
Merida Road Expert
Hlavové složení:
B44-4852-BCP carbon neck pro
Sedlová objímka:
Carbon 305 Allen
Sedlovka:
Merida EGM-light-27.2 SB15 [E]
Sedlo:
Prologo Scratch 2 T2.0
Hmotnost:
7,80kg

SCULTURA DISC 7000-E

geometria
Velikost rámu: 
44
47
50
52
54
56
59
ST - Sedlová trubka (mm): 
440
470
500
520
540
560
590
TT - Horní rámová trubka (mm): 
510
520
535
545
560
575
590
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
105
115
125
140
155
170
190
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
71
71,5
72,5
73,5
73,5
73,5
74
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
74,5
74,5
74
74
73,5
73
73
CS - Délka zadní stavby (mm): 
408
408
408
408
408
408
408
BD - Výška středového složení (mm): 
66
66
66
66
66
66
66
FO - Délka vidlice (mm): 
370
370
370
370
370
370
370
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
691
718
744
764
779
798
825
S - STACK (mm): 
500
512
524
543
557
571
592
R - REACH (mm): 
371
377
383
388
394
399
408
WB - Rozvor kol (mm): 
974
980
982
983
993
1003
1012

SCULTURA DISC 7000-E

Nano-Matrix Carbon

Kola s karbonovým rámem jsou vzhledem k jejich určení často vystavovány nadměrnému zatížení. Pro zvýšení kvality použitého materiálu používá MERIDA tuto prémiovou technologii: epoxidová živice je obohacena o speciální nanočástice, které zpevňují její strukturu. Tímto způsobem lze úspěšně zvýšit odolnost finálního výrobku proti nárazu až o 40 %. 

AWS - ANTI WRINKLE SYSTEM

Díky svým technologickým vlastnostem otvírá karbon designérům a vývojářům mnoho vynikajících možností, jaké pro výrobu kol nenabízí žádný jiný konstrukční materiál. Struktura jeho vnějšího povrchu je opravdu fascinující, ale jak to vypadá uvnitř rámu? MERIDA vkládá do forem speciální 3D silikónové vložky, které výrazně snižují nerovnoměrnost povrchu vnitřních stěn rámu. Výsledkem je vyšší tuhost a odolnost a zároveň i nižší hmotnost.

Carbon fork

Neodpružená přední vidlice silničních modelů je vyrobena z karbonových vláken, u některých modelů v celokarbonovém provedení. Karbonové vidlice MERIDA výborně pohlcují vibrace při současně vysoké brzdné i boční tuhosti. Podstatně zvyšují jízdní komfort a přesnost řazení.

Flex-Stay

Silniční kola a MTB hardtaily nemají systém zadního pružení. Tím dosahují své nízké hmotnosti, ale i schopnost efektivně přenést výkon jezdce na pohyb vpřed. Ale pevná zadní stavba zároveň přenáší jakékoliv nárazy na jezdce, což má negativní vliv na jeho výkonnostní potenciál. „Flex Stay“ konstrukce zadní stavby však dokáže tyto nežádoucí vlivy účinně eliminovat: její speciální design absorbuje nárazy od podkladu a redukuje vzniklé vibrace.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

NACA Fastback Profile

Speciální profil trubek „NACA Fastback“ našich modelů REACTO a WARP TT je založený na vyhodnocení dat, které byly získány při komplexních testech v aerodynamickém tunelu (se simulací s figurínou jezdce i bez ní). Hlavně u dolní rámové trubky, sedlové trubky a trubkách horní zadní stavby se ukázal kapkovitý profil trubek se seříznutým koncem jako optimální z aerodynamického hlediska. Tímto způsobem byly ideálně zkombinovány klíčové faktory jako tuhost a aerodynamika.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Disc Cooler

Kotoučové brzdy na silničních kolech jsou aktuálně nejnovější inovací v tomto segmentu. Ze specifického chladícího systému vyvinutého MERIDOU benefitují silniční kola obzvláště ve dlouhých sjezdech, protože jsou častokrát osazeny menšími kotouči jako většina horských kol. Přední brzda je dostatečně chlazená tokem vzduchu, ale protože zadní brzda je více zakrytá, je chladič "Disc Cooler" při odvodu tepla velmi užitečný, a brzda tak díky němu poskytuje konstantní brzdný výkon.

12-142 Zadní pevná osa

Pevná osa na předním a/nebo zadním kole poskytuje různé výhody: kromě vysoké torzní tuhosti zaručují jednoduchou montáž kola a zároveň zajišťují ideální pozici brzdového kotouče. Pozice kola je vždy přesná, na rozdíl od řešení s rychloupínáky. MERIDA vkládá důvěru do 12mm pevných os vzadu a 15mm verzím vpředu. Při demontáži kola není potřeba žádného nářadí.

SCULTURA DISC 7000-E

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.