Jste zde
SCULTURA DISC 6000
- Parametry
- Geometrie
- Technologie
- Dostupnost
SCULTURA DISC 6000
Doporučená cena:
69 990 KČ
|
Modelový rok:
2019
|
Rám:
SCULTURA CF2 disc
|
Vidlice:
SCULTURA CF2 disc
|
Přesmykač:
Shimano Ultegra
|
Přehazovačka:
Shimano Ultegra, GS
|
Řazení přední:
Shimano Ultegra disc
|
Řazení zadní:
Shimano Ultegra disc
|
Brzdové páky:
Shimano Ultegra
|
Brzda přední:
Shimano Ultegra, Hydraulic disc
|
Brzda zadní:
Shimano Ultegra, Hydraulic disc
|
Kliky s převodníky:
Shimano Ultegra, 50-34 zubů
|
Středové složení:
Shimano Pressfit BBR72
|
Řetěz:
KMC X11-1
|
Ráfky:
Fulcrum Racing 700 DB, 100x12/ 142x12mm pevné osy, 19mm vnitřní šířka ráfku, 22mm výška ráfku, Centerlock
|
Kazeta:
Shimano CS-R7000, 11-30 zubů, 11 rychlostí
|
Plášť přední:
Continental Grand Sport Race, 700x25C, skládací
|
Plášť zadní::
Continental Grand Sport Race, 700x25C, skládací
|
Představec:
MERIDA Expert CC, 31.8mm průměr, -5° sklon
|
Řidítka:
MERIDA Expert SL
|
Gripy:
MERIDA ROAD Expert
|
Hlavové složení:
MERIDA M2331 Neck, 2191026445
|
Sedlová objímka:
MERIDA Expert
|
Sedlovka:
MERIDA Expert CC, 27.2mm průměr, 15mm setback, Carbon
|
Sedlo:
Prologo Nago Evo
|
Hmotnost:
8,45kg
|
SCULTURA DISC 6000

SCULTURA DISC 6000

12-142 Zadní pevná osa
Pevná osa na předním a/nebo zadním kole poskytuje různé výhody: kromě vysoké torzní tuhosti zaručují jednoduchou montáž kola a zároveň zajišťují ideální pozici brzdového kotouče. Pozice kola je vždy přesná, na rozdíl od řešení s rychloupínáky. MERIDA vkládá důvěru do 12mm pevných os vzadu a 15mm verzím vpředu. Při demontáži kola není potřeba žádného nářadí.

12-100 Thru Axle

Di2 Ready
Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Internal Cable
Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

X-Taper hlavová trubka
Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

NACA Fastback Profile
Speciální profil trubek „NACA Fastback“ našich modelů REACTO a WARP TT je založený na vyhodnocení dat, které byly získány při komplexních testech v aerodynamickém tunelu (se simulací s figurínou jezdce i bez ní). Hlavně u dolní rámové trubky, sedlové trubky a trubkách horní zadní stavby se ukázal kapkovitý profil trubek se seříznutým koncem jako optimální z aerodynamického hlediska. Tímto způsobem byly ideálně zkombinovány klíčové faktory jako tuhost a aerodynamika.

Carbon fork
Neodpružená přední vidlice silničních modelů je vyrobena z karbonových vláken, u některých modelů v celokarbonovém provedení. Karbonové vidlice MERIDA výborně pohlcují vibrace při současně vysoké brzdné i boční tuhosti. Podstatně zvyšují jízdní komfort a přesnost řazení.

AWS - ANTI WRINKLE SYSTEM
Díky svým technologickým vlastnostem otvírá karbon designérům a vývojářům mnoho vynikajících možností, jaké pro výrobu kol nenabízí žádný jiný konstrukční materiál. Struktura jeho vnějšího povrchu je opravdu fascinující, ale jak to vypadá uvnitř rámu? MERIDA vkládá do forem speciální 3D silikónové vložky, které výrazně snižují nerovnoměrnost povrchu vnitřních stěn rámu. Výsledkem je vyšší tuhost a odolnost a zároveň i nižší hmotnost.

Nano-Matrix Carbon
Kola s karbonovým rámem jsou vzhledem k jejich určení často vystavovány nadměrnému zatížení. Pro zvýšení kvality použitého materiálu používá MERIDA tuto prémiovou technologii: epoxidová živice je obohacena o speciální nanočástice, které zpevňují její strukturu. Tímto způsobem lze úspěšně zvýšit odolnost finálního výrobku proti nárazu až o 40 %.