SCULTURA 9000-E

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

SCULTURA 9000-E

Doporučená cena:
184 990 KČ  269990.00 KČ 
Modelový rok:
2017
Rám:
Scultura CF4 lite [386] R12
Vidlice:
Scultura Mid Superlite
Přesmykač:
Sram Red eTap
Přehazovačka:
Sram Red eTap
Řazení přední:
Sram Red eTap
Řazení zadní:
Sram Red eTap
Brzdové páky:
Sram Red eTap
Brzda přední:
Sram Red
Brzda zadní:
Merida Road pro direct
Kliky s převodníky:
Sram Red 50-34 [386]
Středové složení:
Sram Red 386
Řetěz:
Sram Red
Náboj přední:
integrované
Náboj zadní:
integrované
Ráfky:
DT Swiss RC 28 Spline C Mon Chasseral
Kazeta:
Sram XG-1190 11-28
Plášť přední:
Continental Grand Prix 4000S 25 KV
Plášť zadní::
Continental Grand Prix 4000S 25 KV
Představec:
FSA OS99 -6
Řidítka:
FSA K-Force Compact OS
Gripy:
Merida Road Expert
Hlavové složení:
B44-4852-BCP carbon neck pro
Sedlová objímka:
Carbon 305 Allen
Sedlovka:
Merida EGM-light-27.2 SB15
Sedlo:
Selle Italia SLR KIT CARBONIO
Hmotnost:
6,10kg

SCULTURA 9000-E

geometria
Velikost rámu: 
44
47
50
52
54
56
59
ST - Sedlová trubka (mm): 
440
470
500
520
540
560
590
TT - Horní rámová trubka (mm): 
510
520
535
545
560
575
590
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
105
115
125
140
155
170
190
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
71
71,5
72,5
73,5
73,5
73,5
74
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
74,5
74,5
74
74
73,5
73
73
CS - Délka zadní stavby (mm): 
400
400
400
400
400
400
400
BD - Výška středového složení (mm): 
66
66
66
66
66
66
66
FO - Délka vidlice (mm): 
370
370
370
370
370
370
370
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
691
718
744
764
779
798
825
S - STACK (mm): 
500
512
524
543
557
571
592
R - REACH (mm): 
371
377
383
388
394
399
408
WB - Rozvor kol (mm): 
963
963
966
972
982
991
1001

SCULTURA 9000-E

Nano-Matrix Carbon

Kola s karbonovým rámem jsou vzhledem k jejich určení často vystavovány nadměrnému zatížení. Pro zvýšení kvality použitého materiálu používá MERIDA tuto prémiovou technologii: epoxidová živice je obohacena o speciální nanočástice, které zpevňují její strukturu. Tímto způsobem lze úspěšně zvýšit odolnost finálního výrobku proti nárazu až o 40 %. 

AWS - ANTI WRINKLE SYSTEM

Díky svým technologickým vlastnostem otvírá karbon designérům a vývojářům mnoho vynikajících možností, jaké pro výrobu kol nenabízí žádný jiný konstrukční materiál. Struktura jeho vnějšího povrchu je opravdu fascinující, ale jak to vypadá uvnitř rámu? MERIDA vkládá do forem speciální 3D silikónové vložky, které výrazně snižují nerovnoměrnost povrchu vnitřních stěn rámu. Výsledkem je vyšší tuhost a odolnost a zároveň i nižší hmotnost.

Carbon fork

Neodpružená přední vidlice silničních modelů je vyrobena z karbonových vláken, u některých modelů v celokarbonovém provedení. Karbonové vidlice MERIDA výborně pohlcují vibrace při současně vysoké brzdné i boční tuhosti. Podstatně zvyšují jízdní komfort a přesnost řazení.

Flex-Stay

Silniční kola a MTB hardtaily nemají systém zadního pružení. Tím dosahují své nízké hmotnosti, ale i schopnost efektivně přenést výkon jezdce na pohyb vpřed. Ale pevná zadní stavba zároveň přenáší jakékoliv nárazy na jezdce, což má negativní vliv na jeho výkonnostní potenciál. „Flex Stay“ konstrukce zadní stavby však dokáže tyto nežádoucí vlivy účinně eliminovat: její speciální design absorbuje nárazy od podkladu a redukuje vzniklé vibrace.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

NACA Fastback Profile

Speciální profil trubek „NACA Fastback“ našich modelů REACTO a WARP TT je založený na vyhodnocení dat, které byly získány při komplexních testech v aerodynamickém tunelu (se simulací s figurínou jezdce i bez ní). Hlavně u dolní rámové trubky, sedlové trubky a trubkách horní zadní stavby se ukázal kapkovitý profil trubek se seříznutým koncem jako optimální z aerodynamického hlediska. Tímto způsobem byly ideálně zkombinovány klíčové faktory jako tuhost a aerodynamika.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Di2 Ready

Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

SCULTURA 9000-E

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.