SCULTURA 200

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

SCULTURA 200

Doporučená cena:
19 990 KČ  23990.00 KČ 
Modelový rok:
2019
Rám:
SCULTURA lite-BSA
Vidlice:
SCULTURA CF
Přesmykač:
Shimano Sora
Přehazovačka:
Shimano Sora, GS
Řazení přední:
Shimano Sora
Řazení zadní:
Shimano Sora
Brzdové páky:
Shimano Sora
Brzda přední:
ROAD Dual Pivot
Brzda zadní:
ROAD Dual Pivot
Kliky s převodníky:
FSA Omega, 50-34 zubů
Středové složení:
FSA Mega Exo BSA
Řetěz:
KMC M99
Náboj přední:
VP M700F, 100x9mm, 24 děr
Náboj zadní:
VP M700R, 130x9mm, 28 děr
Ráfky:
MERIDA Comp SL, 17mm vnitřní šířka ráfku, 24mm výška ráfku
Kazeta:
Sunrace CS-9S, 11-28 zubů, 9 rychlostí
Plášť přední:
Maxxis Dolomites, 700x25C, skládací
Plášť zadní::
Maxxis Dolomites, 700x25C, skládací
Představec:
MERIDA Comp CC, 31.8mm průměr, -6° sklon
Řidítka:
MERIDA Expert SL
Gripy:
MERIDA ROAD Comp
Hlavové složení:
MERIDA 2341 Neck, 2191022388
Sedlová objímka:
MERIDA Expert
Sedlovka:
MERIDA Comp CC, 27.2mm průměr, 12mm setback
Sedlo:
MERIDA Comp SL
Hmotnost:
9,3kg

SCULTURA 200

geometria
Velikost rámu: 
XXS(44)
XS(47)
S(50)
SM(52)
ML(54)
L(56)
XL(59)
ST - Sedlová trubka (mm): 
440
470
500
520
540
560
590
TT - Horní rámová trubka (mm): 
515
520
530
545
560
575
590
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
120
130
140
150
170
190
215
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
71
71
72
73
73
73
73.5
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
75
74.5
74
74
73.5
73
73
CS - Délka zadní stavby (mm): 
408
408
408
408
408
408
408
BD - Výška středového složení (mm): 
66
66
66
66
66
66
66
FO - Délka vidlice (mm): 
375
375
375
375
375
375
375
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
697
720
744
762
779
798
826
S - STACK (mm): 
519
529
542
555
574
593
619
R - REACH (mm): 
376
373
384
386
390
394
401
WB - Rozvor kol (mm): 
982
983
979
985
995
1005
1014

SCULTURA 200

Di2 Ready

Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Smooth Welding

Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

HFS - Hydroforming System

Zatímco mechanický TFS proces tvaruje rámové trubky zvenku, komplexní koncept „Hydroforming“ dosahuje žádoucí 3D tvar trubek z hliníkové slitiny Prolite 66 pomocí vysokého tlaku vařícího oleje směrem zvnitřku ven.

Carbon fork

Neodpružená přední vidlice silničních modelů je vyrobena z karbonových vláken, u některých modelů v celokarbonovém provedení. Karbonové vidlice MERIDA výborně pohlcují vibrace při současně vysoké brzdné i boční tuhosti. Podstatně zvyšují jízdní komfort a přesnost řazení.

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková slitina poskytuje velmi vysokou pevnost a zároveň nízkou hmotnost. Super lehké trubky s třikrát ztenčovanou tloušťkou stěn umožňují docílit jednak vzrušující výsledný tvar, ale navíc optimální poměr tuhosti ke hmotnosti (STW Ratio).

SCULTURA 200

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.