REACTO LIMITED

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Galerie
  • Dostupnost

REACTO LIMITED

Doporučená cena:
82 990 KČ  109990.00 KČ 
Modelový rok:
2018
Rám:
Reacto CF2 direct [386]
Vidlice:
Reacto Carbon pro-direct
Přesmykač:
Shimano Dura Ace FD-9100
Přehazovačka:
Shimano Dura Ace RD-9100SS
Řazení přední:
Shimano Dura Ace ST-R9100
Řazení zadní:
Shimano Dura Ace ST-R9100
Brzdové páky:
Shimano Dura Ace
Brzda přední:
Shimano Ultegra-direct
Brzda zadní:
Shimano Ultegra-direct
Kliky s převodníky:
FSA SLK 52-36 [386]
Středové složení:
FSA PF386 BB
Řetěz:
KMC X11-1
Náboj přední:
součást sady kol
Náboj zadní:
součást sady kol
Ráfky:
Vision Metron 55 clincher
Kazeta:
Shimano CS-R8000-11 11-28
Plášť přední:
Continental Grand Sport Race 25 fold
Plášť zadní::
Continental Grand Sport Race 25 fold
Představec:
MERIDA Expert 31.8 -5
Řidítka:
Vision Metro 4D flat Road
Gripy:
Merida Road Expert
Hlavové složení:
B47-4856 bearing neck
Sedlová objímka:
Reacto Aero insert
Sedlovka:
Reacto carbon Race [Di2 ready]
Sedlo:
Prologo Zero II pas T2.0
Pedály:
nejsou součástí

REACTO LIMITED

geometria
Velikost rámu: 
XXS(44)
XS(47)
S(50)
SM(52)
ML(54)
L(56)
XL(59)
ST - Sedlová trubka (mm): 
440
470
500
520
540
560
590
TT - Horní rámová trubka (mm): 
515
520
535
545
560
575
590
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
122
132
142
162
177
197
217
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
70
71
71
72.5
73
73
73.5
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
74.5
74.5
74
74
73.5
73
73
-2°adj.
CS - Délka zadní stavby (mm): 
408
408
408
408
408
408
408
BD - Výška středového složení (mm): 
70
70
70
66
66
66
66
FO - Délka vidlice (mm): 
368
368
368
368
368
368
368
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
712
735
759
782
802
821
848
S - STACK (mm): 
516
529
539
558
575
593
616
R - REACH (mm): 
372
373
381
385
390
394
402
WB - Rozvor kol (mm): 
984
981
991
990
995
1005
1014

REACTO LIMITED

S-Flex

Jsou vždy aerodynamická silniční kola tvrdá a nemilosrdná? Ne v MERIDĚ! Díky naší technologii „S-Flex“ se může REACTO pochválit pohodlím v sedle, které je v tomto segmentu výjimečné. Aerodynamicky optimalizovaná sedlovka s otvorem vyplněným elastomerem dokáže velmi efektivně pohltit nerovnosti na cestě. Tímto způsobem efektivně ušetří „S-Flex“ svému jezdci zásoby síly i na dlouhých vzdálenostech.

Integrated Seatpost Clamp

Návrh špičkových strojů pro závodníky WorldTour je podobný práci týmu Formule 1: Každý i nejmenší detail může ovlivnit výsledek. Proto je integrovaná sedlová objímka našich modelů WARP TT a REACTO mnohem víc než jen vizuálním detailem: speciální způsob uchycení sedlovky efektivně minimalizuje turbulence na konci horní rámové trubky a tím tak šetří důležité energetické zásoby jezdce.

Di2 Ready

Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

NACA Fastback Profile

Speciální profil trubek „NACA Fastback“ našich modelů REACTO a WARP TT je založený na vyhodnocení dat, které byly získány při komplexních testech v aerodynamickém tunelu (se simulací s figurínou jezdce i bez ní). Hlavně u dolní rámové trubky, sedlové trubky a trubkách horní zadní stavby se ukázal kapkovitý profil trubek se seříznutým koncem jako optimální z aerodynamického hlediska. Tímto způsobem byly ideálně zkombinovány klíčové faktory jako tuhost a aerodynamika.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

Carbon fork

Neodpružená přední vidlice silničních modelů je vyrobena z karbonových vláken, u některých modelů v celokarbonovém provedení. Karbonové vidlice MERIDA výborně pohlcují vibrace při současně vysoké brzdné i boční tuhosti. Podstatně zvyšují jízdní komfort a přesnost řazení.

AWS - ANTI WRINKLE SYSTEM

Díky svým technologickým vlastnostem otvírá karbon designérům a vývojářům mnoho vynikajících možností, jaké pro výrobu kol nenabízí žádný jiný konstrukční materiál. Struktura jeho vnějšího povrchu je opravdu fascinující, ale jak to vypadá uvnitř rámu? MERIDA vkládá do forem speciální 3D silikónové vložky, které výrazně snižují nerovnoměrnost povrchu vnitřních stěn rámu. Výsledkem je vyšší tuhost a odolnost a zároveň i nižší hmotnost.

Nano-Matrix Carbon

Kola s karbonovým rámem jsou vzhledem k jejich určení často vystavovány nadměrnému zatížení. Pro zvýšení kvality použitého materiálu používá MERIDA tuto prémiovou technologii: epoxidová živice je obohacena o speciální nanočástice, které zpevňují její strukturu. Tímto způsobem lze úspěšně zvýšit odolnost finálního výrobku proti nárazu až o 40 %. 

REACTO LIMITED

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.