REACTO DISC YC EDITION

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

REACTO DISC YC EDITION

Doporučená cena:
109 990 KČ
Modelový rok:
2019
Rám:
REACTO CF2 disc
Vidlice:
MERIDA REACTO CF2 disc
Přesmykač:
Shimano Dura Ace
Přehazovačka:
Shimano Dura Ace
Řazení přední:
Shimano Ultegra disc
Řazení zadní:
Shimano Ultegra disc
Brzdové páky:
Shimano Ultegra
Brzda přední:
Shimano Ultegra, Hydraulic disc
Brzda zadní:
Shimano Ultegra, Hydraulic disc
Kliky s převodníky:
FSA Sl-K Light, 52-36 zubů
Středové složení:
FSA 386-BB30 PF6000 [FSA FC]
Řetěz:
KMC X11-1
Ráfky:
Vision 55DB SC; karbonové, 19 mm vnitřní šířka ráfku, 55 mm výška ráfku
Kazeta:
Shimano CS-R7000, 11-30 zubů, 11 rychlostí
Plášť přední:
Continental Grand Sport Race, 700x25C, skládací
Plášť zadní::
Continental Grand Sport Race, 700x25C, skládací
Představec:
MERIDA Expert CC, 31.8mm průměr, -5° sklon
Řidítka:
Vision Metro 4D flat
Gripy:
MERIDA ROAD Expert
Hlavové složení:
MERIDA REACTO neck
Sedlová objímka:
MERIDA REACTO Aero
Sedlovka:
MERIDA Expert CW, Aero tvar, 15mm setback, Carbon
Sedlo:
Prologo Zero II pas T2.0

REACTO DISC YC EDITION

geometria
Velikost rámu: 
XXS(44)
XS(47)
S(50)
SM(52)
ML(54)
L(56)
XL(59)
ST - Sedlová trubka (mm): 
440
470
500
520
540
560
590
TT - Horní rámová trubka (mm): 
515
520
535
545
560
575
590
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
122
132
142
162
177
197
217
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
70
71
71
72.5
73
73
73.5
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
74.5
74.5
74
74
73.5
73
73
-2°adj.
CS - Délka zadní stavby (mm): 
408
408
408
408
408
408
408
BD - Výška středového složení (mm): 
70
70
70
66
66
66
66
FO - Délka vidlice (mm): 
368
368
368
368
368
368
368
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
712
735
759
782
802
821
848
S - STACK (mm): 
516
529
539
558
575
593
616
R - REACH (mm): 
372
373
381
385
390
394
402
WB - Rozvor kol (mm): 
984
981
991
990
995
1005
1014

REACTO DISC YC EDITION

12-142 Zadní pevná osa

Pevná osa na předním a/nebo zadním kole poskytuje různé výhody: kromě vysoké torzní tuhosti zaručují jednoduchou montáž kola a zároveň zajišťují ideální pozici brzdového kotouče. Pozice kola je vždy přesná, na rozdíl od řešení s rychloupínáky. MERIDA vkládá důvěru do 12mm pevných os vzadu a 15mm verzím vpředu. Při demontáži kola není potřeba žádného nářadí.

12-100 Thru Axle

Disc Cooler

Kotoučové brzdy na silničních kolech jsou aktuálně nejnovější inovací v tomto segmentu. Ze specifického chladícího systému vyvinutého MERIDOU benefitují silniční kola obzvláště ve dlouhých sjezdech, protože jsou častokrát osazeny menšími kotouči jako většina horských kol. Přední brzda je dostatečně chlazená tokem vzduchu, ale protože zadní brzda je více zakrytá, je chladič "Disc Cooler" při odvodu tepla velmi užitečný, a brzda tak díky němu poskytuje konstantní brzdný výkon.

Di2 Ready

Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Integrated Seatpost Clamp

Návrh špičkových strojů pro závodníky WorldTour je podobný práci týmu Formule 1: Každý i nejmenší detail může ovlivnit výsledek. Proto je integrovaná sedlová objímka našich modelů WARP TT a REACTO mnohem víc než jen vizuálním detailem: speciální způsob uchycení sedlovky efektivně minimalizuje turbulence na konci horní rámové trubky a tím tak šetří důležité energetické zásoby jezdce.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

S-Flex

Jsou vždy aerodynamická silniční kola tvrdá a nemilosrdná? Ne v MERIDĚ! Díky naší technologii „S-Flex“ se může REACTO pochválit pohodlím v sedle, které je v tomto segmentu výjimečné. Aerodynamicky optimalizovaná sedlovka s otvorem vyplněným elastomerem dokáže velmi efektivně pohltit nerovnosti na cestě. Tímto způsobem efektivně ušetří „S-Flex“ svému jezdci zásoby síly i na dlouhých vzdálenostech.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

NACA Fastback Profile

Speciální profil trubek „NACA Fastback“ našich modelů REACTO a WARP TT je založený na vyhodnocení dat, které byly získány při komplexních testech v aerodynamickém tunelu (se simulací s figurínou jezdce i bez ní). Hlavně u dolní rámové trubky, sedlové trubky a trubkách horní zadní stavby se ukázal kapkovitý profil trubek se seříznutým koncem jako optimální z aerodynamického hlediska. Tímto způsobem byly ideálně zkombinovány klíčové faktory jako tuhost a aerodynamika.

Carbon fork

Neodpružená přední vidlice silničních modelů je vyrobena z karbonových vláken, u některých modelů v celokarbonovém provedení. Karbonové vidlice MERIDA výborně pohlcují vibrace při současně vysoké brzdné i boční tuhosti. Podstatně zvyšují jízdní komfort a přesnost řazení.

AWS - ANTI WRINKLE SYSTEM

Díky svým technologickým vlastnostem otvírá karbon designérům a vývojářům mnoho vynikajících možností, jaké pro výrobu kol nenabízí žádný jiný konstrukční materiál. Struktura jeho vnějšího povrchu je opravdu fascinující, ale jak to vypadá uvnitř rámu? MERIDA vkládá do forem speciální 3D silikónové vložky, které výrazně snižují nerovnoměrnost povrchu vnitřních stěn rámu. Výsledkem je vyšší tuhost a odolnost a zároveň i nižší hmotnost.

Nano-Matrix Carbon

Kola s karbonovým rámem jsou vzhledem k jejich určení často vystavovány nadměrnému zatížení. Pro zvýšení kvality použitého materiálu používá MERIDA tuto prémiovou technologii: epoxidová živice je obohacena o speciální nanočástice, které zpevňují její strukturu. Tímto způsobem lze úspěšně zvýšit odolnost finálního výrobku proti nárazu až o 40 %. 

Flip Flop Seatpost Head

Aero kolo musí samozřejmě nabídnout nejlepší možné výsledky z aerodynamického hlediska. Ale v MERIDĚ je hned na druhém místě nejlepší přizpůsobivost jezdci. Protože i nejlepší výsledky z aerodynamického tunelu mohou být zbytečné, když jezdec není je schopen zaujmout optimální pozici na kole a klade vzduchu zbytečně velký odpor. Díky sedlovce s upínacím mechanismem „Flip Flop Head“ na modelech REACTO a WARP TT je možné optimálně nastavit libovolný sklon a pozici sedla. 

REACTO DISC YC EDITION

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.