One-Twenty 8000

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

One-Twenty 8000

Doporučená cena:
174 990 KČ
Modelový rok:
2019
Rám:
ONE-TWENTY CF4, 120mm zdvihn odpružení
Vidlice:
Rock Shox Pike RCT3, vzduchová, 130mm zdvih odpružení, Kónický krk vidlice
Zadní tlumič:
Rock Shox Deluxe RT3, platform
Přehazovačka:
Sram X01 Eagle
Řazení zadní:
Sram X01 Eagle
Brzdové páky:
Sram Code RSC
Brzda přední:
Sram Code RSC
Brzda zadní:
Sram Code RSC
Kliky s převodníky:
Sram Descendant Carbon Eagle, 32 zubů
Středové složení:
Sram BB DUB PF MTB 92
Řetěz:
Sram GX Eagle
Náboj přední:
součást sady kol
Náboj zadní:
součást sady kol
Ráfky:
FSA Gradient LTD, 110x15mm/ 148x12 mm pevné osy, 29mm vnitřní šířka ráfku, 6 děr, Sram XD
Kazeta:
Sram XG 1295 Eagle, 10-50 zubů, 12 rychlostí
Plášť přední:
Maxxis Minion DHR II, 29.5x2.4", skládací, TR EXO 3C
Plášť zadní::
Maxxis Forekaster, 29x2.35", skládací, TR EXO Dual
Představec:
MERIDA Expert TR, 35mm průměr, 0° sklon
Řidítka:
MERIDA Expert TR, 760mm šířka, 20mm převýšení
Gripy:
MERIDA Expert EC
Hlavové složení:
FSA NO.47/50CF, 2191026456
Sedlová objímka:
MERIDA Expert
Sedlovka:
KS LEV Integra, 30.9mm průměr, 0mm setback, teleskopická sedlovka se zdvihem 125mm (S) / 150mm (M/L/XL)
Sedlo:
Prologo Nago X20
Hmotnost:
12,56kg

One-Twenty 8000

geometria
Velikost rámu: 
S(16")
M(17.5")
L(19")
XL(20.5")
ST - Sedlová trubka (mm): 
400
440
480
520
TT - Horní rámová trubka (mm): 
572
592
614.4
636.8
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
95
95
105
115
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
67.3
67.3
67.3
67.3
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
75.5
75.5
75.5
75.5
CS - Délka zadní stavby (mm): 
435
435
435
435
BD - Výška středového složení (mm): 
40
40
40
40
FO - Délka vidlice (mm): 
541
541
541
541
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
703.2
717.6
744.7
770
S - STACK (mm): 
607.1
607.1
616.3
625.5
R - REACH (mm): 
415
435
455
475
WB - Rozvor kol (mm): 
1140.7
1160.7
1184.6
1208.4

One-Twenty 8000

C-S Post Mount Disc

Chain Stay Post Mount Disc“ – tato technologie je výsledkem tří poznatků. Za prvé, uchycení brzdy v rámovém trojúhelníku optimálně chrání brzdu před vnějšími vlivy. Za druhé, čelist je podepřená spodní zadní stavbou a je tak schopná rozložit působící síly ideálním způsobem. A za třetí, vnitřkem vedené hadičky mají úhledný přístup k brzdě ze spodní zadní stavby.

BOOST 15-110 Thru Axle

THRU AXLE 12-148 ‘BOOST’

Due to the widening of the hub spacing by 6mm, the spoke angles become flatter resulting in a stiffer and stronger wheel. In particular on 29er and 650b+ wheels, and paired with the stiffness increasing attributes of a through axle, this is hugely desirable. Besides that, the wider hubs and cranks with wider bottom brackets push the chain line further outwards and enable extra short chain stays for a more agile geometry.

Di2 Ready

Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Down Tube Exit

Zadní odpružení často způsobuje problémy s lanky zadního řazení (např. tvorba oček, poškrábání rámu, těžký chod, nechtěné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby během stlačení. Díky dvojité zábraně pomocí speciálních ukončení („Double Stop“) zůstává délka lanek vždy konstantní. Navíc „Down Tube Exit“ má velký otvor pro lanka ve spodní rámové trubce, proto se vyhneme neobratné manipulaci s vnitřkem vedenými lanky.

Smart Entry

Vnitřní vedení kabelů přivedené k dokonalosti: Zatímco konvenční řešení mají nevýhodu, že kabely se  mohou uvnitř rámu pohybovat, náš systém SMART ENTRY je sepne pod napětím. Díky tomuto řešení si můžete být jistí, že vás nebude rušit klepání kabelů o rám v náročném terénu. A díky tomu, že vstupy kabelů jsou vyměnitelné, dají se použít všechny možné standardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...Dostupné od roku 2016 v modelech ONE-TWENTY a NINETY-SIX.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

Float Link

Tato konstrukce zadní stavby využívá „plovoucí“ tlumič: Spodní úchyt se pohybuje spolu se systémem a nabízí tak velmi citlivou odezvu. Kromě toho toto řešení umožňuje inženýrům ovlivnit průběh tlumení a zdvih zadní stavby optimálním způsobem.(transmission ratio and progression) V praxi tak „Float Link“ přináší pocit vyššího zdvihu, než máme ve skutečnosti k dispozici. Nepřítomnost uchycení tlumiče k rámovému trojúhelníku dodává kolu čistý vzhled.

AWS - ANTI WRINKLE SYSTEM

Díky svým technologickým vlastnostem otvírá karbon designérům a vývojářům mnoho vynikajících možností, jaké pro výrobu kol nenabízí žádný jiný konstrukční materiál. Struktura jeho vnějšího povrchu je opravdu fascinující, ale jak to vypadá uvnitř rámu? MERIDA vkládá do forem speciální 3D silikónové vložky, které výrazně snižují nerovnoměrnost povrchu vnitřních stěn rámu. Výsledkem je vyšší tuhost a odolnost a zároveň i nižší hmotnost.

Nano-Matrix Carbon

Kola s karbonovým rámem jsou vzhledem k jejich určení často vystavovány nadměrnému zatížení. Pro zvýšení kvality použitého materiálu používá MERIDA tuto prémiovou technologii: epoxidová živice je obohacena o speciální nanočástice, které zpevňují její strukturu. Tímto způsobem lze úspěšně zvýšit odolnost finálního výrobku proti nárazu až o 40 %. 

NON-SLIP TIGHTENING

One-Twenty 8000

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.