Jste zde
One-Twenty 8000
- Parametry
- Geometrie
- Technologie
- Dostupnost
One-Twenty 8000
Doporučená cena:
174 990 KČ
|
Modelový rok:
2019
|
Rám:
ONE-TWENTY CF4, 120mm zdvihn odpružení
|
Vidlice:
Rock Shox Pike RCT3, vzduchová, 130mm zdvih odpružení, Kónický krk vidlice
|
Zadní tlumič:
Rock Shox Deluxe RT3, platform
|
Přehazovačka:
Sram X01 Eagle
|
Řazení zadní:
Sram X01 Eagle
|
Brzdové páky:
Sram Code RSC
|
Brzda přední:
Sram Code RSC
|
Brzda zadní:
Sram Code RSC
|
Kliky s převodníky:
Sram Descendant Carbon Eagle, 32 zubů
|
Středové složení:
Sram BB DUB PF MTB 92
|
Řetěz:
Sram GX Eagle
|
Náboj přední:
součást sady kol
|
Náboj zadní:
součást sady kol
|
Ráfky:
FSA Gradient LTD, 110x15mm/ 148x12 mm pevné osy, 29mm vnitřní šířka ráfku, 6 děr, Sram XD
|
Kazeta:
Sram XG 1295 Eagle, 10-50 zubů, 12 rychlostí
|
Plášť přední:
Maxxis Minion DHR II, 29.5x2.4", skládací, TR EXO 3C
|
Plášť zadní::
Maxxis Forekaster, 29x2.35", skládací, TR EXO Dual
|
Představec:
MERIDA Expert TR, 35mm průměr, 0° sklon
|
Řidítka:
MERIDA Expert TR, 760mm šířka, 20mm převýšení
|
Gripy:
MERIDA Expert EC
|
Hlavové složení:
FSA NO.47/50CF, 2191026456
|
Sedlová objímka:
MERIDA Expert
|
Sedlovka:
KS LEV Integra, 30.9mm průměr, 0mm setback, teleskopická sedlovka se zdvihem 125mm (S) / 150mm (M/L/XL)
|
Sedlo:
Prologo Nago X20
|
Hmotnost:
12,56kg
|
One-Twenty 8000

One-Twenty 8000

C-S Post Mount Disc
„Chain Stay Post Mount Disc“ – tato technologie je výsledkem tří poznatků. Za prvé, uchycení brzdy v rámovém trojúhelníku optimálně chrání brzdu před vnějšími vlivy. Za druhé, čelist je podepřená spodní zadní stavbou a je tak schopná rozložit působící síly ideálním způsobem. A za třetí, vnitřkem vedené hadičky mají úhledný přístup k brzdě ze spodní zadní stavby.

BOOST 15-110 Thru Axle

THRU AXLE 12-148 ‘BOOST’
Due to the widening of the hub spacing by 6mm, the spoke angles become flatter resulting in a stiffer and stronger wheel. In particular on 29er and 650b+ wheels, and paired with the stiffness increasing attributes of a through axle, this is hugely desirable. Besides that, the wider hubs and cranks with wider bottom brackets push the chain line further outwards and enable extra short chain stays for a more agile geometry.

Di2 Ready
Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Down Tube Exit
Zadní odpružení často způsobuje problémy s lanky zadního řazení (např. tvorba oček, poškrábání rámu, těžký chod, nechtěné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby během stlačení. Díky dvojité zábraně pomocí speciálních ukončení („Double Stop“) zůstává délka lanek vždy konstantní. Navíc „Down Tube Exit“ má velký otvor pro lanka ve spodní rámové trubce, proto se vyhneme neobratné manipulaci s vnitřkem vedenými lanky.

Smart Entry
Vnitřní vedení kabelů přivedené k dokonalosti: Zatímco konvenční řešení mají nevýhodu, že kabely se mohou uvnitř rámu pohybovat, náš systém SMART ENTRY je sepne pod napětím. Díky tomuto řešení si můžete být jistí, že vás nebude rušit klepání kabelů o rám v náročném terénu. A díky tomu, že vstupy kabelů jsou vyměnitelné, dají se použít všechny možné standardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...Dostupné od roku 2016 v modelech ONE-TWENTY a NINETY-SIX.

Internal Cable
Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

X-Taper hlavová trubka
Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

Float Link
Tato konstrukce zadní stavby využívá „plovoucí“ tlumič: Spodní úchyt se pohybuje spolu se systémem a nabízí tak velmi citlivou odezvu. Kromě toho toto řešení umožňuje inženýrům ovlivnit průběh tlumení a zdvih zadní stavby optimálním způsobem.(transmission ratio and progression) V praxi tak „Float Link“ přináší pocit vyššího zdvihu, než máme ve skutečnosti k dispozici. Nepřítomnost uchycení tlumiče k rámovému trojúhelníku dodává kolu čistý vzhled.

AWS - ANTI WRINKLE SYSTEM
Díky svým technologickým vlastnostem otvírá karbon designérům a vývojářům mnoho vynikajících možností, jaké pro výrobu kol nenabízí žádný jiný konstrukční materiál. Struktura jeho vnějšího povrchu je opravdu fascinující, ale jak to vypadá uvnitř rámu? MERIDA vkládá do forem speciální 3D silikónové vložky, které výrazně snižují nerovnoměrnost povrchu vnitřních stěn rámu. Výsledkem je vyšší tuhost a odolnost a zároveň i nižší hmotnost.

Nano-Matrix Carbon
Kola s karbonovým rámem jsou vzhledem k jejich určení často vystavovány nadměrnému zatížení. Pro zvýšení kvality použitého materiálu používá MERIDA tuto prémiovou technologii: epoxidová živice je obohacena o speciální nanočástice, které zpevňují její strukturu. Tímto způsobem lze úspěšně zvýšit odolnost finálního výrobku proti nárazu až o 40 %.
