ONE-TWENTY 8000

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

ONE-TWENTY 8000

Doporučená cena:
109 990 KČ  147990.00 KČ 
Modelový rok:
2018
Rám:
One-Twenty CFA
Vidlice:
Rock Shox Pike RC 130mm vzduchová vidlice, X-Taper krk, 15mm pevná osa
Zadní tlumič:
Rock Shox Monarch RT3
Přehazovačka:
Sram X01 Eagle
Řazení zadní:
Sram X01 Eagle Trigger MMX objímka
Brzdové páky:
Sram Code RSC
Brzda přední:
Sram Code RSC hydraulická kotoučová brzda, 180mm kotouč
Brzda zadní:
Sram Code RSC hydraulická kotoučová brzda, 180mm kotouč
Kliky s převodníky:
Sram Descendant Carbon Eagle 32z
Řetěz:
Sram X01 Eagle
Náboj přední:
součást sady kol
Náboj zadní:
součást sady kol
Ráfky:
DT Swiss Spline EX 1501 One 30 Boost 15x110/12x148mm pevné osy
Kazeta:
Sram X01 Eagle, 12s, 10-50z
Plášť přední:
Continental Mountain King II 2.4" ProTection [29/27]
Plášť zadní::
Continental Mountain King II 2.4" ProTection [29/27]
Představec:
Merida Expert TR 3D Forged Al6061, oversize objímka
Řidítka:
Merida Expert TR, Double Butted Al6061, šířka 760mm, převýšení 20mm
Gripy:
Merida Expert EC
Hlavové složení:
Merida M2339
Sedlová objímka:
Merida Expert, na imbusový šroub
Sedlovka:
Rock Shox Reverb Stealth teleskopická 31.6mm
Sedlo:
Prologo Nago X20
Pedály:
nejsou součástí
Hmotnost:
12,9kg

ONE-TWENTY 8000

geometria
Velikost rámu: 
S(27.5)
M(27.5)
L(27.5)
M(29)
L(29)
XL(29)
ST - Sedlová trubka (mm): 
415
450
500
450
500
550
TT - Horní rámová trubka (mm): 
575
595
620
595
618
642
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
105
110
120
95
105
115
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
68
68
68
69
69
69
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
74.5
74.5
74.5
75
75
75
CS - Délka zadní stavby (mm): 
440
440
440
445
445
445
BD - Výška středového složení (mm): 
25
25
25
40
40
40
FO - Délka vidlice (mm): 
522
522
522
541
541
541
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
710
732
756
740
768
773
S - STACK (mm): 
589
593
603
615
624
633
R - REACH (mm): 
412
430
452
431
450
471
WB - Rozvor kol (mm): 
1122
1142
1167
1144
1167
1191

ONE-TWENTY 8000

BOOST 15-110 Thru Axle

12-142 Zadní pevná osa

Pevná osa na předním a/nebo zadním kole poskytuje různé výhody: kromě vysoké torzní tuhosti zaručují jednoduchou montáž kola a zároveň zajišťují ideální pozici brzdového kotouče. Pozice kola je vždy přesná, na rozdíl od řešení s rychloupínáky. MERIDA vkládá důvěru do 12mm pevných os vzadu a 15mm verzím vpředu. Při demontáži kola není potřeba žádného nářadí.

Post-Mount Disc

Moderní způsob uchycení brzdových čelistí kotoučových brzd. Bezproblémové nastavení a jednoduchá montáž je umožněna díky „úchytu“ na zadní patce. Přizpůsobí se různým rozměrům kotoučů pomocí nástavců různých rozměrů.

Lock Out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

Di2 Ready

Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Smart Entry

Vnitřní vedení kabelů přivedené k dokonalosti: Zatímco konvenční řešení mají nevýhodu, že kabely se  mohou uvnitř rámu pohybovat, náš systém SMART ENTRY je sepne pod napětím. Díky tomuto řešení si můžete být jistí, že vás nebude rušit klepání kabelů o rám v náročném terénu. A díky tomu, že vstupy kabelů jsou vyměnitelné, dají se použít všechny možné standardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...Dostupné od roku 2016 v modelech ONE-TWENTY a NINETY-SIX.

Down Tube Exit

Zadní odpružení často způsobuje problémy s lanky zadního řazení (např. tvorba oček, poškrábání rámu, těžký chod, nechtěné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby během stlačení. Díky dvojité zábraně pomocí speciálních ukončení („Double Stop“) zůstává délka lanek vždy konstantní. Navíc „Down Tube Exit“ má velký otvor pro lanka ve spodní rámové trubce, proto se vyhneme neobratné manipulaci s vnitřkem vedenými lanky.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Float Link

Tato konstrukce zadní stavby využívá „plovoucí“ tlumič: Spodní úchyt se pohybuje spolu se systémem a nabízí tak velmi citlivou odezvu. Kromě toho toto řešení umožňuje inženýrům ovlivnit průběh tlumení a zdvih zadní stavby optimálním způsobem.(transmission ratio and progression) V praxi tak „Float Link“ přináší pocit vyššího zdvihu, než máme ve skutečnosti k dispozici. Nepřítomnost uchycení tlumiče k rámovému trojúhelníku dodává kolu čistý vzhled.

Smooth Welding

Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

AWS - ANTI WRINKLE SYSTEM

Díky svým technologickým vlastnostem otvírá karbon designérům a vývojářům mnoho vynikajících možností, jaké pro výrobu kol nenabízí žádný jiný konstrukční materiál. Struktura jeho vnějšího povrchu je opravdu fascinující, ale jak to vypadá uvnitř rámu? MERIDA vkládá do forem speciální 3D silikónové vložky, které výrazně snižují nerovnoměrnost povrchu vnitřních stěn rámu. Výsledkem je vyšší tuhost a odolnost a zároveň i nižší hmotnost.

Nano-Matrix Carbon

Kola s karbonovým rámem jsou vzhledem k jejich určení často vystavovány nadměrnému zatížení. Pro zvýšení kvality použitého materiálu používá MERIDA tuto prémiovou technologii: epoxidová živice je obohacena o speciální nanočástice, které zpevňují její strukturu. Tímto způsobem lze úspěšně zvýšit odolnost finálního výrobku proti nárazu až o 40 %. 

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková slitina poskytuje velmi vysokou pevnost a zároveň nízkou hmotnost. Super lehké trubky s třikrát ztenčovanou tloušťkou stěn umožňují docílit jednak vzrušující výsledný tvar, ale navíc optimální poměr tuhosti ke hmotnosti (STW Ratio).

ONE-TWENTY 8000

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.