ONE-FORTY 800

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

ONE-FORTY 800

Doporučená cena:
58 990 KČ  77990.00 KČ 
Modelový rok:
2018
Rám:
One-Forty
Vidlice:
Rock Shox Revelation RC 150mm vzduchová vidlice, X-Taper krk, 15mm Boost pevná osa
Zadní tlumič:
Rock Shox Deluxe RL
Přehazovačka:
Sram GX Eagle
Řazení zadní:
Sram GX Eagle Trigger MMX objímka
Brzdové páky:
Sram Code R
Brzda přední:
Sram Code R hydraulická kotoučová brzda, 180mm kotouč
Brzda zadní:
Sram Code R hydraulická kotoučová brzda, 180mm kotouč
Kliky s převodníky:
Sram Descendant 6K Eagle 32z
Řetěz:
Sram GX Eagle
Náboj přední:
Formula Bearing 6-šroubů 15x110mm Boost pevná osa
Náboj zadní:
Formula Bearing 6-šroubů 12x148mm Boost XD
Ráfky:
Merida Expert TR, 29mm vnitřní šířka, Tubeless Ready
Kazeta:
Sram XG 1275 Eagle, 12s, 10-50z
Plášť přední:
Maxxis DHR II 27.5" 2.6" TR EXO
Plášť zadní::
Maxxis Rekon 27.5" 2.6" TR EXO
Představec:
Merida Expert TR 3D Forged Al6061, oversize objímka
Řidítka:
Merida Expert TR, Double Butted Al6061, šířka 760mm, převýšení 20mm
Gripy:
Merida Expert EC
Hlavové složení:
Merida M2339
Sedlová objímka:
Merida Expert, na imbusový šroub
Sedlovka:
Kind Shock LEV Integra teleskopická 30.9mm
Sedlo:
Prologo Nago X20
Pedály:
nejsou součástí
Hmotnost:
14,4kg

ONE-FORTY 800

geometria
Velikost rámu: 
S
M
L
XL
ST - Sedlová trubka (mm): 
410
435
475
515
TT - Horní rámová trubka (mm): 
572.4
596
619.7
643.4
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
95
110
125
140
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
66.3
66.3
66.3
66.3
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
75
75
75
75
CS - Délka zadní stavby (mm): 
435
435
435
435
BD - Výška středového složení (mm): 
21
21
21
21
FO - Délka vidlice (mm): 
542
542
542
542
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
708
723
750
778
S - STACK (mm): 
587.4
601.1
614.9
628.6
R - REACH (mm): 
415
435
455
475
WB - Rozvor kol (mm): 
1144
1170
1194
1222

ONE-FORTY 800

BOOST 15-110 Thru Axle

THRU AXLE 12-148 ‘BOOST’

Due to the widening of the hub spacing by 6mm, the spoke angles become flatter resulting in a stiffer and stronger wheel. In particular on 29er and 650b+ wheels, and paired with the stiffness increasing attributes of a through axle, this is hugely desirable. Besides that, the wider hubs and cranks with wider bottom brackets push the chain line further outwards and enable extra short chain stays for a more agile geometry.

C-S Post Mount Disc

Chain Stay Post Mount Disc“ – tato technologie je výsledkem tří poznatků. Za prvé, uchycení brzdy v rámovém trojúhelníku optimálně chrání brzdu před vnějšími vlivy. Za druhé, čelist je podepřená spodní zadní stavbou a je tak schopná rozložit působící síly ideálním způsobem. A za třetí, vnitřkem vedené hadičky mají úhledný přístup k brzdě ze spodní zadní stavby.

Lock Out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

Di2 Ready

Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Smart Entry

Vnitřní vedení kabelů přivedené k dokonalosti: Zatímco konvenční řešení mají nevýhodu, že kabely se  mohou uvnitř rámu pohybovat, náš systém SMART ENTRY je sepne pod napětím. Díky tomuto řešení si můžete být jistí, že vás nebude rušit klepání kabelů o rám v náročném terénu. A díky tomu, že vstupy kabelů jsou vyměnitelné, dají se použít všechny možné standardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...Dostupné od roku 2016 v modelech ONE-TWENTY a NINETY-SIX.

Down Tube Exit

Zadní odpružení často způsobuje problémy s lanky zadního řazení (např. tvorba oček, poškrábání rámu, těžký chod, nechtěné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby během stlačení. Díky dvojité zábraně pomocí speciálních ukončení („Double Stop“) zůstává délka lanek vždy konstantní. Navíc „Down Tube Exit“ má velký otvor pro lanka ve spodní rámové trubce, proto se vyhneme neobratné manipulaci s vnitřkem vedenými lanky.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Float Link

Tato konstrukce zadní stavby využívá „plovoucí“ tlumič: Spodní úchyt se pohybuje spolu se systémem a nabízí tak velmi citlivou odezvu. Kromě toho toto řešení umožňuje inženýrům ovlivnit průběh tlumení a zdvih zadní stavby optimálním způsobem.(transmission ratio and progression) V praxi tak „Float Link“ přináší pocit vyššího zdvihu, než máme ve skutečnosti k dispozici. Nepřítomnost uchycení tlumiče k rámovému trojúhelníku dodává kolu čistý vzhled.

Smooth Welding

Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

HFS - Hydroforming System

Zatímco mechanický TFS proces tvaruje rámové trubky zvenku, komplexní koncept „Hydroforming“ dosahuje žádoucí 3D tvar trubek z hliníkové slitiny Prolite 66 pomocí vysokého tlaku vařícího oleje směrem zvnitřku ven.

Superlight 16 Alloy

ONE-FORTY 800

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.