NINETY-SIX 6000

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

NINETY-SIX 6000

Doporučená cena:
66 990 KČ  88990.00 KČ 
Modelový rok:
2018
Rám:
Ninety-Six CFA
Vidlice:
Fox 32 Float Performance 100mm vzduchová vidlice, X-Taper krk, 15mm pevná osa, 2-stupňové dálkové zamykání
Zadní tlumič:
Fox Performance Float Elite s dálkovým ovládáním
Přehazovačka:
Sram GX Eagle
Řazení zadní:
Sram GX Eagle Trigger I-Spec II adaptér
Brzdové páky:
Shimano SLX
Brzda přední:
Shimano SLX hydraulická kotoučová brzda, 180mm kotouč
Brzda zadní:
Shimano SLX hydraulická kotoučová brzda, 160mm kotouč
Kliky s převodníky:
Sram Stylo 6K Eagle 32z
Řetěz:
Sram GX Eagle
Náboj přední:
Formula Bearing Centerlock 15x110mm Boost pevná osa
Náboj zadní:
Formula Bearing Disc Centerlock 12x148mm Boost pevná osa XD
Ráfky:
Merida Expert CC, 22.5mm vnitřní šířka, Tubeless Ready
Kazeta:
Sram XG 1275 Eagle, 12s, 10-50z
Plášť přední:
Maxxis Ikon 2.2" skládací [29/27]
Plášť zadní::
Maxxis Ikon 2.2" skládací [29/27]
Představec:
Merida Expert 3D Forged Al6061, oversize objímka, úhel 6°(27.5“) / -17°(29“)
Řidítka:
Merida Expert CC, šířka 720mm, rovná
Gripy:
Merida Expert EC
Hlavové složení:
FSA No.55E
Sedlová objímka:
Merida Expert, na imbusový šroub
Sedlovka:
Merida Carbon Expert 30.9mm, kolmá
Sedlo:
Prologo Scratch
Pedály:
nejsou součástí
Hmotnost:
11,7kg

NINETY-SIX 6000

geometria
Velikost rámu: 
S(27.5)
M(27.5)
M(29)
L(29)
XL(29)
ST - Sedlová trubka (mm): 
420
460
460
510
560
TT - Horní rámová trubka (mm): 
560
585
590
615
640
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
100
115
100
115
130
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
69
69
70
70
70
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
75
75
74.5
74.5
74.5
CS - Délka zadní stavby (mm): 
427
427
437
437
437
BD - Výška středového složení (mm): 
21
21
40
40
40
FO - Délka vidlice (mm): 
490
490
503
503
503
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
750
752
768
773
776
S - STACK (mm): 
556
570
589
603
617
R - REACH (mm): 
411
431
429
449
468
WB - Rozvor kol (mm): 
1090
1115
1118
1143
1168

NINETY-SIX 6000

BOOST 15-110 Thru Axle

THRU AXLE 12-148 ‘BOOST’

Due to the widening of the hub spacing by 6mm, the spoke angles become flatter resulting in a stiffer and stronger wheel. In particular on 29er and 650b+ wheels, and paired with the stiffness increasing attributes of a through axle, this is hugely desirable. Besides that, the wider hubs and cranks with wider bottom brackets push the chain line further outwards and enable extra short chain stays for a more agile geometry.

C-S Post Mount Disc

Chain Stay Post Mount Disc“ – tato technologie je výsledkem tří poznatků. Za prvé, uchycení brzdy v rámovém trojúhelníku optimálně chrání brzdu před vnějšími vlivy. Za druhé, čelist je podepřená spodní zadní stavbou a je tak schopná rozložit působící síly ideálním způsobem. A za třetí, vnitřkem vedené hadičky mají úhledný přístup k brzdě ze spodní zadní stavby.

Remote Lock Out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

Di2 Ready

Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Smart Entry

Vnitřní vedení kabelů přivedené k dokonalosti: Zatímco konvenční řešení mají nevýhodu, že kabely se  mohou uvnitř rámu pohybovat, náš systém SMART ENTRY je sepne pod napětím. Díky tomuto řešení si můžete být jistí, že vás nebude rušit klepání kabelů o rám v náročném terénu. A díky tomu, že vstupy kabelů jsou vyměnitelné, dají se použít všechny možné standardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...Dostupné od roku 2016 v modelech ONE-TWENTY a NINETY-SIX.

Down Tube Exit

Zadní odpružení často způsobuje problémy s lanky zadního řazení (např. tvorba oček, poškrábání rámu, těžký chod, nechtěné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby během stlačení. Díky dvojité zábraně pomocí speciálních ukončení („Double Stop“) zůstává délka lanek vždy konstantní. Navíc „Down Tube Exit“ má velký otvor pro lanka ve spodní rámové trubce, proto se vyhneme neobratné manipulaci s vnitřkem vedenými lanky.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Race Link

Toto je naše odpružení zadní stavby, které jsme přizpůsobili pro styl jízdy Cross Country a moderního světa jednopřevodníků. Jedná se o přepákovaný jednočep se super lehkým karbonovým vahadlem (jen 80 gramů). Díky Němu je možné sestrojit lehkou a účinnou zadní stavbu. jejíž kinematika úplně eliminuje pohupování při šlapání při nastavení sagu na 25%. Citlivá na začátku zdvihu, stabilní platforma ve středu a progresivní na konci - RACE LINK funguje excelentně v náročných sjezdech i výjezdech. 

Smooth Welding

Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

HFS - Hydroforming System

Zatímco mechanický TFS proces tvaruje rámové trubky zvenku, komplexní koncept „Hydroforming“ dosahuje žádoucí 3D tvar trubek z hliníkové slitiny Prolite 66 pomocí vysokého tlaku vařícího oleje směrem zvnitřku ven.

AWS - ANTI WRINKLE SYSTEM

Díky svým technologickým vlastnostem otvírá karbon designérům a vývojářům mnoho vynikajících možností, jaké pro výrobu kol nenabízí žádný jiný konstrukční materiál. Struktura jeho vnějšího povrchu je opravdu fascinující, ale jak to vypadá uvnitř rámu? MERIDA vkládá do forem speciální 3D silikónové vložky, které výrazně snižují nerovnoměrnost povrchu vnitřních stěn rámu. Výsledkem je vyšší tuhost a odolnost a zároveň i nižší hmotnost.

Nano-Matrix Carbon

Kola s karbonovým rámem jsou vzhledem k jejich určení často vystavovány nadměrnému zatížení. Pro zvýšení kvality použitého materiálu používá MERIDA tuto prémiovou technologii: epoxidová živice je obohacena o speciální nanočástice, které zpevňují její strukturu. Tímto způsobem lze úspěšně zvýšit odolnost finálního výrobku proti nárazu až o 40 %. 

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková slitina poskytuje velmi vysokou pevnost a zároveň nízkou hmotnost. Super lehké trubky s třikrát ztenčovanou tloušťkou stěn umožňují docílit jednak vzrušující výsledný tvar, ale navíc optimální poměr tuhosti ke hmotnosti (STW Ratio).

NINETY-SIX 6000

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.