JULIET 7. XT-EDITION

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

JULIET 7. XT-EDITION

Doporučená cena:
32 490 KČ  37990.00 KČ 
Modelový rok:
2018
Rám:
Juliet TFS
Vidlice:
Manitou Machete Comp 100mm vzduchová vidlice, X-Taper krk, 15mm pevná osa, dálkové zamykání
Přesmykač:
Shimano XT
Přehazovačka:
Shimano XT Shadow+
Řazení přední:
Shimano XT Rapidfire
Řazení zadní:
Shimano XT Rapidfire
Brzdové páky:
Shimano XT
Brzda přední:
Shimano M500 hydraulická kotoučová brzda, 180mm kotouč
Brzda zadní:
Shimano M500 hydraulická kotoučová brzda, 160mm kotouč
Kliky s převodníky:
Shimano XT 36-26z
Řetěz:
KMC X11-1
Náboj přední:
Formula Bearing Disc Centerlock 15x100mm pevná osa
Náboj zadní:
Shimano M4050 Centerlock, s rychloupínákem
Ráfky:
Merida Big.Seven Comp CC
Kazeta:
Shimano M7000, 11s, 11-42z
Plášť přední:
Maxxis Ikon 27.5" 2.2" skládací
Plášť zadní::
Maxxis Ikon 27.5" 2.2" skládací
Představec:
Merida Expert 3D Forged Al6061, oversize objímka, úhel 17°
Řidítka:
Merida Comp, šířka 660mm, převýšení 25mm
Gripy:
Merida Comp EC
Hlavové složení:
Merida M44PSE
Sedlová objímka:
Merida Comp s rychloupínákem
Sedlovka:
Merida Comp 27.2mm, 12mm offset
Sedlo:
dámske sedlo Juliet Sport V
Pedály:
VP VPE 891
Hmotnost:
12,04kg

JULIET 7. XT-EDITION

geometria
Velikost rámu: 
XS
S
M
L
ST - Sedlová trubka (mm): 
343
381
432
470
TT - Horní rámová trubka (mm): 
550
560
575
585
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
95
100
105
115
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
69.5
69.5
70
70
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
74.5
74.5
74.5
74.5
CS - Délka zadní stavby (mm): 
430
430
430
430
BD - Výška středového složení (mm): 
63
63
63
63
FO - Délka vidlice (mm): 
493
493
493
493
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
603
635
686
715
S - STACK (mm): 
600
605
612
621
R - REACH (mm): 
384
392
405
413
WB - Rozvor kol (mm): 
1051
1062
1072
1083

JULIET 7. XT-EDITION

C-Mount

K-Mount patka

Speciálně navržená koncovka zadní stavby hliníkových rámů pro kotoučové brzdy, která má integrované rozhraní pro montáž bočního stojanu systému HEBIE. Zaručí tak optimální torzní tuhost i během brzdění, což je významným bezpečnostním prvkem.

15-100 mm přední pevná osa

Pevná osa na předním a/nebo zadním kole poskytuje různé výhody: kromě vysoké torzní tuhosti zaručují jednoduchou montáž kola a zároveň zajišťují ideální pozici brzdového kotouče. Pozice kola je vždy přesná, na rozdíl od řešení s rychloupínáky. MERIDA vkládá důvěru do 12mm pevných os vzadu a 15mm verzím vpředu.

Post-Mount Disc

Moderní způsob uchycení brzdových čelistí kotoučových brzd. Bezproblémové nastavení a jednoduchá montáž je umožněna díky „úchytu“ na zadní patce. Přizpůsobí se různým rozměrům kotoučů pomocí nástavců různých rozměrů.

Remote Lock Out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

Down Tube Exit

Zadní odpružení často způsobuje problémy s lanky zadního řazení (např. tvorba oček, poškrábání rámu, těžký chod, nechtěné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby během stlačení. Díky dvojité zábraně pomocí speciálních ukončení („Double Stop“) zůstává délka lanek vždy konstantní. Navíc „Down Tube Exit“ má velký otvor pro lanka ve spodní rámové trubce, proto se vyhneme neobratné manipulaci s vnitřkem vedenými lanky.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Smooth Welding

Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

TFS - Technoforming System

Díky své nízké hmotnosti si hliník stále drží silnou pozici při výrobě rámů. Inovativní tvary byly vytvořeny pomocí mechanického formování technologií TFS. Použitý materiál: hliníková slitina Racelite 6061.

Racelite 6061

Vysoce pevná a lehká hliníková slitina je dobře známa z leteckého průmyslu. MERIDA tuto slitinu podrobuje ještě dodatečné tepelné úpravě. Tloušťka stěn je dvakrát ztenčována a výsledné rámy jsou pak lehké a pevné.

JULIET 7. XT-EDITION

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.
360_nahled: 
https://img.mcg-parts.de/merida-bikes360/2018/JULIET_7_XT-EDITION_gryprp_MY2018/output/JULIET_7_XT-EDITION_gryprp_MY2018.html

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.