BIG.SEVEN 300

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

BIG.SEVEN 300

Doporučená cena:
17 990 KČ  20990.00 KČ 
Modelový rok:
2018
Rám:
Big.Seven TFS
Vidlice:
Suntour XCR LOR 100mm vzduchová vidlice s uzamykáním a nastavením odskoku tlumení
Přesmykač:
Shimano Deore
Přehazovačka:
Shimano XT shadow
Řazení přední:
Shimano Deore Rapidfire
Řazení zadní:
Shimano Deore Rapidfire
Brzdové páky:
Shimano M315
Brzda přední:
Shimano M315 hydraulická kotoučová brzda, 180mm kotouč
Brzda zadní:
Shimano M315 hydraulická kotoučová brzda, 160mm kotouč
Kliky s převodníky:
FSA Alfa Drive 36-22z
Řetěz:
KMC X10
Náboj přední:
Shimano Centerlock s rychloupínákem
Náboj zadní:
Shimano Centerlock s rychloupínákem
Ráfky:
Merida Big.Seven Comp CC
Kazeta:
Shimano CS-HG50, 10s, 11-36z
Plášť přední:
Maxxis Ikon 27.5" 2.2" skládací
Plášť zadní::
Maxxis Ikon 27.5" 2.2" skládací
Představec:
Merida Expert 3D Forged Al6061, oversize objímka, úhel 7°
Řidítka:
Merida Expert CC, šířka 720mm, převýšení 10mm
Gripy:
Merida Comp EC
Hlavové složení:
Merida M2346 Neck
Sedlová objímka:
Merida Comp s rychloupínákem
Sedlovka:
Merida Comp 30.9mm, kolmá
Sedlo:
Merida Sport
Pedály:
VP VPE 891
Hmotnost:
12,83kg

BIG.SEVEN 300

geometria
Velikost rámu: 
XS
S
M
L
ST - Sedlová trubka (mm): 
340
380
440
480
TT - Horní rámová trubka (mm): 
550
570
590
610
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
100
115
130
145
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
69
69
69
69
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
73
73
73
73
CS - Délka zadní stavby (mm): 
430
430
430
430
BD - Výška středového složení (mm): 
30
30
30
30
FO - Délka vidlice (mm): 
487
487
487
487
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
649
689
740
778
S - STACK (mm): 
563
577
591
605
R - REACH (mm): 
378
394
409
425
WB - Rozvor kol (mm): 
1056
1078
1099
1120

BIG.SEVEN 300

C-Mount

K-Mount patka

Speciálně navržená koncovka zadní stavby hliníkových rámů pro kotoučové brzdy, která má integrované rozhraní pro montáž bočního stojanu systému HEBIE. Zaručí tak optimální torzní tuhost i během brzdění, což je významným bezpečnostním prvkem.

F-Mount

C-S Post Mount Disc

Chain Stay Post Mount Disc“ – tato technologie je výsledkem tří poznatků. Za prvé, uchycení brzdy v rámovém trojúhelníku optimálně chrání brzdu před vnějšími vlivy. Za druhé, čelist je podepřená spodní zadní stavbou a je tak schopná rozložit působící síly ideálním způsobem. A za třetí, vnitřkem vedené hadičky mají úhledný přístup k brzdě ze spodní zadní stavby.

Lock Out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

Down Tube Exit

Zadní odpružení často způsobuje problémy s lanky zadního řazení (např. tvorba oček, poškrábání rámu, těžký chod, nechtěné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby během stlačení. Díky dvojité zábraně pomocí speciálních ukončení („Double Stop“) zůstává délka lanek vždy konstantní. Navíc „Down Tube Exit“ má velký otvor pro lanka ve spodní rámové trubce, proto se vyhneme neobratné manipulaci s vnitřkem vedenými lanky.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

TFS - Technoforming System

Díky své nízké hmotnosti si hliník stále drží silnou pozici při výrobě rámů. Inovativní tvary byly vytvořeny pomocí mechanického formování technologií TFS. Použitý materiál: hliníková slitina Racelite 6061.

Racelite 6061

Vysoce pevná a lehká hliníková slitina je dobře známa z leteckého průmyslu. MERIDA tuto slitinu podrobuje ještě dodatečné tepelné úpravě. Tloušťka stěn je dvakrát ztenčována a výsledné rámy jsou pak lehké a pevné.

BIG.SEVEN 300

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.