BIG.NINE 9000

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

BIG.NINE 9000

Doporučená cena:
133 990 KČ  174990.00 KČ 
Modelový rok:
2018
Rám:
Big.Nine CF5
Vidlice:
Factory Fox 32 Float 100mm vzduchová vidlice, 15mm pevná osa, Kashima coating a 2-stupňové dálkové zamykání
Přehazovačka:
Shimano XTR Shadow+
Řazení zadní:
Shimano XTR Rapidfire
Brzdové páky:
Shimano XTR
Brzda přední:
Shimano XTR hydraulická kotoučová brzda, 180mm kotouč
Brzda zadní:
Shimano XTR hydraulická kotoučová brzda, 160mm kotouč
Kliky s převodníky:
Shimano XTR 32z
Řetěz:
KMC X11EL-1
Náboj přední:
součást sady kol
Náboj zadní:
součást sady kol
Ráfky:
DT Swiss XRC 1200 Boost 15x110/12x148mm pevné osy
Kazeta:
Shimano XT, 11s, 11-46z
Plášť přední:
Continental Race King Race Sport 29" 2.2" SL
Plášť zadní::
Continental Race King Race Sport 29" 2.2" SL
Představec:
Merida Team 3D Forged Al6061-T6, titanové šrouby, oversize objímka CC, úhel -17°
Řidítka:
Merida Team CC, šířka 720mm, rovná
Gripy:
Merida Team CC
Hlavové složení:
FSA No.47/50CF
Sedlová objímka:
Merida Expert, na imbusový šroub
Sedlovka:
Merida Carbon Team S-Flex 30.9mm, kolmá
Sedlo:
Prologo Scratch 2 Nack
Pedály:
nejsou součástí
Hmotnost:
8,51kg

BIG.NINE 9000

geometria
Velikost rámu: 
S
M
L
XL
ST - Sedlová trubka (mm): 
380
444
483
532
TT - Horní rámová trubka (mm): 
585
605
625
645
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
95
100
110
125
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
70
70
70
70
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
73.5
73.5
73.5
73.5
CS - Délka zadní stavby (mm): 
433
433
433
433
BD - Výška středového složení (mm): 
65
65
65
65
FO - Délka vidlice (mm): 
509
509
509
509
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
681
744
778
819
S - STACK (mm): 
617
622
631
645
R - REACH (mm): 
402
421
438
454
WB - Rozvor kol (mm): 
1080
1101
1121
1142

BIG.NINE 9000

BOOST 15-110 Thru Axle

THRU AXLE 12-148 ‘BOOST’

Due to the widening of the hub spacing by 6mm, the spoke angles become flatter resulting in a stiffer and stronger wheel. In particular on 29er and 650b+ wheels, and paired with the stiffness increasing attributes of a through axle, this is hugely desirable. Besides that, the wider hubs and cranks with wider bottom brackets push the chain line further outwards and enable extra short chain stays for a more agile geometry.

C-S Post Mount Disc

Chain Stay Post Mount Disc“ – tato technologie je výsledkem tří poznatků. Za prvé, uchycení brzdy v rámovém trojúhelníku optimálně chrání brzdu před vnějšími vlivy. Za druhé, čelist je podepřená spodní zadní stavbou a je tak schopná rozložit působící síly ideálním způsobem. A za třetí, vnitřkem vedené hadičky mají úhledný přístup k brzdě ze spodní zadní stavby.

Remote Lock Out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

S-Flex

Jsou vždy aerodynamická silniční kola tvrdá a nemilosrdná? Ne v MERIDĚ! Díky naší technologii „S-Flex“ se může REACTO pochválit pohodlím v sedle, které je v tomto segmentu výjimečné. Aerodynamicky optimalizovaná sedlovka s otvorem vyplněným elastomerem dokáže velmi efektivně pohltit nerovnosti na cestě. Tímto způsobem efektivně ušetří „S-Flex“ svému jezdci zásoby síly i na dlouhých vzdálenostech.

Di2 Ready

Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Smart Entry

Vnitřní vedení kabelů přivedené k dokonalosti: Zatímco konvenční řešení mají nevýhodu, že kabely se  mohou uvnitř rámu pohybovat, náš systém SMART ENTRY je sepne pod napětím. Díky tomuto řešení si můžete být jistí, že vás nebude rušit klepání kabelů o rám v náročném terénu. A díky tomu, že vstupy kabelů jsou vyměnitelné, dají se použít všechny možné standardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...Dostupné od roku 2016 v modelech ONE-TWENTY a NINETY-SIX.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Smooth Welding

Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

Flex-Stay

Silniční kola a MTB hardtaily nemají systém zadního pružení. Tím dosahují své nízké hmotnosti, ale i schopnost efektivně přenést výkon jezdce na pohyb vpřed. Ale pevná zadní stavba zároveň přenáší jakékoliv nárazy na jezdce, což má negativní vliv na jeho výkonnostní potenciál. „Flex Stay“ konstrukce zadní stavby však dokáže tyto nežádoucí vlivy účinně eliminovat: její speciální design absorbuje nárazy od podkladu a redukuje vzniklé vibrace.

AWS - ANTI WRINKLE SYSTEM

Díky svým technologickým vlastnostem otvírá karbon designérům a vývojářům mnoho vynikajících možností, jaké pro výrobu kol nenabízí žádný jiný konstrukční materiál. Struktura jeho vnějšího povrchu je opravdu fascinující, ale jak to vypadá uvnitř rámu? MERIDA vkládá do forem speciální 3D silikónové vložky, které výrazně snižují nerovnoměrnost povrchu vnitřních stěn rámu. Výsledkem je vyšší tuhost a odolnost a zároveň i nižší hmotnost.

Nano-Matrix Carbon

Kola s karbonovým rámem jsou vzhledem k jejich určení často vystavovány nadměrnému zatížení. Pro zvýšení kvality použitého materiálu používá MERIDA tuto prémiovou technologii: epoxidová živice je obohacena o speciální nanočástice, které zpevňují její strukturu. Tímto způsobem lze úspěšně zvýšit odolnost finálního výrobku proti nárazu až o 40 %. 

BIG.NINE 9000

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.