Big.Nine 500

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

Big.Nine 500

Doporučená cena:
21 490 KČ  24990.00 KČ 
Modelový rok:
2019
Rám:
BIG.NINE TFS
Vidlice:
Manitou Markhor Comp, vzduchová, 100mm zdvih odpružení, Kónický krk vidlice, Lockout
Přesmykač:
Shimano Deore
Přehazovačka:
Shimano Deore Shadow+
Řazení přední:
Shimano Deore
Řazení zadní:
Shimano Deore
Brzdové páky:
Shimano MT-200
Brzda přední:
Shimano MT-200
Brzda zadní:
Shimano MT-200
Kliky s převodníky:
Shimano Deore, 34-24 zubů
Středové složení:
Shimano BB52 BSA
Řetěz:
KMC X10-1
Náboj přední:
Shimano TX505, 100x9mm, 32 děr, Centerlock
Náboj zadní:
Shimano TX505, 135x9mm, 32 děr, Centerlock
Ráfky:
MERIDA Comp CC, 20mm vnitřní šířka ráfku
Kazeta:
Shimano HG500, 11-42 zubů, 10 rychlostí
Plášť přední:
Maxxis Ikon, 29x2.2", skládací
Plášť zadní::
Maxxis Ikon, 29x2.2", skládací
Představec:
MERIDA Comp CC, 31.8mm průměr, 6° sklon
Řidítka:
MERIDA Expert CC, 720mm šířka, 10mm převýšení
Gripy:
MERIDA Comp EC
Hlavové složení:
MERIDA M4455, 2191025897
Sedlová objímka:
MERIDA Comp QR
Sedlovka:
MERIDA Comp CC, 30.9mm průměr, 0mm setback
Sedlo:
MERIDA Comp CC
Pedály:
VP, VPE-891
Hmotnost:
12,4kg

Big.Nine 500

geometria
Velikost rámu: 
S
M
L
XL
XXL
ST - Sedlová trubka (mm): 
370
430
470
510
560
TT - Horní rámová trubka (mm): 
570
590
610
630
650
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
100
115
130
145
160
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
70
70
70
70
70
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
73
73
73
73
73
CS - Délka zadní stavby (mm): 
440
440
440
440
440
BD - Výška středového složení (mm): 
60
60
60
60
60
FO - Délka vidlice (mm): 
506
506
506
506
506
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
679
727
763
800
843
S - STACK (mm): 
614
628
642
656
670
R - REACH (mm): 
382
398
414
429
445
WB - Rozvor kol (mm): 
1069
1090
1110
1131
1152

Big.Nine 500

Lock Out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

Smooth Welding

Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

C-Mount

K-Mount patka

Speciálně navržená koncovka zadní stavby hliníkových rámů pro kotoučové brzdy, která má integrované rozhraní pro montáž bočního stojanu systému HEBIE. Zaručí tak optimální torzní tuhost i během brzdění, což je významným bezpečnostním prvkem.

F-Mount

C-S Post Mount Disc

Chain Stay Post Mount Disc“ – tato technologie je výsledkem tří poznatků. Za prvé, uchycení brzdy v rámovém trojúhelníku optimálně chrání brzdu před vnějšími vlivy. Za druhé, čelist je podepřená spodní zadní stavbou a je tak schopná rozložit působící síly ideálním způsobem. A za třetí, vnitřkem vedené hadičky mají úhledný přístup k brzdě ze spodní zadní stavby.

Down Tube Exit

Zadní odpružení často způsobuje problémy s lanky zadního řazení (např. tvorba oček, poškrábání rámu, těžký chod, nechtěné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby během stlačení. Díky dvojité zábraně pomocí speciálních ukončení („Double Stop“) zůstává délka lanek vždy konstantní. Navíc „Down Tube Exit“ má velký otvor pro lanka ve spodní rámové trubce, proto se vyhneme neobratné manipulaci s vnitřkem vedenými lanky.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

TFS - Technoforming System

Díky své nízké hmotnosti si hliník stále drží silnou pozici při výrobě rámů. Inovativní tvary byly vytvořeny pomocí mechanického formování technologií TFS. Použitý materiál: hliníková slitina Racelite 6061.

Racelite 6061

Vysoce pevná a lehká hliníková slitina je dobře známa z leteckého průmyslu. MERIDA tuto slitinu podrobuje ještě dodatečné tepelné úpravě. Tloušťka stěn je dvakrát ztenčována a výsledné rámy jsou pak lehké a pevné.

Big.Nine 500

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.