eONE-TWENTY 900E

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

eONE-TWENTY 900E

Doporučená cena:
139 990 KČ
Modelový rok:
2018
Motor:
Shimano STePS DU-E8000
Baterie:
Shimano STePS BT-E8010 504Wh
Cyklopočítač:
Shimano STePS SC-E8000
Rám:
eOne-Twenty
Vidlice:
Rock Shox Pike RCT3 130mm B Boost
Zadní tlumič:
Rock Shox Deluxe RT-A2
Přehazovačka:
Shimano XT Di2 M8050
Řazení zadní:
Shift Switch XT Di2
Brzdové páky:
integrované
Brzda přední:
Shimano XT Ice-Tech hydraulická kotoučová brzda, 203mm 6-šroubový kotouč
Brzda zadní:
Shimano XT Ice-Tech hydraulická kotoučová brzda, 203mm 6-šroubový kotouč
Kliky s převodníky:
Shimano CRE80-B 34z, SM-CDE 80 vodítko řetězu
Řetěz:
KMC X11e
Náboj přední:
součást sady kol
Náboj zadní:
součást sady kol
Ráfky:
DT Swiss HX1501 Spline One 35 Boost 15x110/12x148mm pevné osy
Kazeta:
Shimano XT, 11s, 11-46z
Plášť přední:
Maxxis DHR 27.5+ 2.8" skládací
Plášť zadní::
Maxxis Rekon 27.5+ 2.8" skládací
Představec:
Merida Expert SS, délka 55mm
Řidítka:
Merida Expert II, šířka 780mm, převýšení 20 mm, priemer 35mm, úhel 6°
Gripy:
Merida Expert EC
Hlavové složení:
FSA No.55EP Neck
Sedlová objímka:
Merida Expert
Sedlovka:
Rock Shox Reverb Stealth teleskopická 30.9mm
Sedlo:
Merida Expert
Pedály:
VP VPE 537
Hmotnost:
21,40kg

eONE-TWENTY 900E

geometria
Velikost rámu: 
S
M
L
XL
ST - Sedlová trubka (mm): 
400
440
490
540
TT - Horní rámová trubka (mm): 
583
601
623
646
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
110
120
130
140
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
67.5
67.5
67.5
67.5
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
75
75
75
75
CS - Délka zadní stavby (mm): 
439.5
439.5
439.5
439.5
BD - Výška středového složení (mm): 
27.5
27.5
27.5
27.5
FO - Délka vidlice (mm): 
541
541
541
541
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
698
730
751
783
S - STACK (mm): 
609
619
628
637
R - REACH (mm): 
420
435
455
475
WB - Rozvor kol (mm): 
1155
1174
1198
1221

eONE-TWENTY 900E

Casting Motor Bracket

BOOST 15-110 Thru Axle

THRU AXLE 12-148 ‘BOOST’

Due to the widening of the hub spacing by 6mm, the spoke angles become flatter resulting in a stiffer and stronger wheel. In particular on 29er and 650b+ wheels, and paired with the stiffness increasing attributes of a through axle, this is hugely desirable. Besides that, the wider hubs and cranks with wider bottom brackets push the chain line further outwards and enable extra short chain stays for a more agile geometry.

C-S Post Mount Disc

Chain Stay Post Mount Disc“ – tato technologie je výsledkem tří poznatků. Za prvé, uchycení brzdy v rámovém trojúhelníku optimálně chrání brzdu před vnějšími vlivy. Za druhé, čelist je podepřená spodní zadní stavbou a je tak schopná rozložit působící síly ideálním způsobem. A za třetí, vnitřkem vedené hadičky mají úhledný přístup k brzdě ze spodní zadní stavby.

Lock Out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

Di2 Ready

Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Smart Entry

Vnitřní vedení kabelů přivedené k dokonalosti: Zatímco konvenční řešení mají nevýhodu, že kabely se  mohou uvnitř rámu pohybovat, náš systém SMART ENTRY je sepne pod napětím. Díky tomuto řešení si můžete být jistí, že vás nebude rušit klepání kabelů o rám v náročném terénu. A díky tomu, že vstupy kabelů jsou vyměnitelné, dají se použít všechny možné standardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...Dostupné od roku 2016 v modelech ONE-TWENTY a NINETY-SIX.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Smooth Welding

Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková slitina poskytuje velmi vysokou pevnost a zároveň nízkou hmotnost. Super lehké trubky s třikrát ztenčovanou tloušťkou stěn umožňují docílit jednak vzrušující výsledný tvar, ale navíc optimální poměr tuhosti ke hmotnosti (STW Ratio).

eONE-TWENTY 900E

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.
360_nahled: 
https://img.mcg-parts.de/merida-bikes360/2018/eONE-TWENTY_900-E_blublu_MY2018/output/eONE-TWENTY_900-E_blublu_MY2018.html

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.