eNINETY-NINE 900

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

eNINETY-NINE 900

Doporučená cena:
122 990 KČ
Modelový rok:
2017
Motor:
Engine [E6001]
Baterie:
Battery E8010 500Wh
Velikosti:
M, L, XL
Rám:
eNinety-Nine Lite
Vidlice:
FOX Rhythm 34 FLOAT boost 29" 100
Zadní tlumič:
Fox FLOAT DPS Performance
Přehazovačka:
Shimano XT GS Shadow+
Řazení zadní:
Shimano XT 11
Brzdové páky:
integrované
Brzda přední:
Shimano XT fin ice 180
Brzda zadní:
Shimano XT fin ice 180
Kliky s převodníky:
FSA Vero 38
Středové složení:
integrované
Řetěz:
KMC X11EL
Náboj přední:
integrované
Náboj zadní:
integrované
Ráfky:
DT Swiss M1700 boost
Kazeta:
Shimano XT 11-46 11s
Plášť přední:
Maxxis Ikon 29 2.2 fold + EXO Protection
Plášť zadní::
Maxxis Ikon 29 2.2 fold + EXO Protection
Představec:
MERIDA Expert OS +6
Řidítka:
MERIDA EXPERT OS 720 R10
Gripy:
MERIDA Screw on-Single
Hlavové složení:
Big Conoid A-bearing neck
Sedlová objímka:
Hollow Allen lite
Sedlovka:
MERIDA Expert H SB15 30.9
Sedlo:
MERIDA Expert
Pedály:
XC pro alloy
Hmotnost:
20,76kg

eNINETY-NINE 900

geometria
Velikost rámu: 
S
M
L
XL
ST - Sedlová trubka (mm): 
390
430
470
510
TT - Horní rámová trubka (mm): 
570
585
600
615
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
110
115
125
135
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
68
68
68
68
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
74
74
74
74
CS - Délka zadní stavby (mm): 
480
480
480
480
BD - Výška středového složení (mm): 
40
40
40
40
FO - Délka vidlice (mm): 
511
511
511
511
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
720
755
790
823
S - STACK (mm): 
597
601
611
620
R - REACH (mm): 
399
413
425
437
WB - Rozvor kol (mm): 
1157
1173
1189
1205

eNINETY-NINE 900

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková slitina poskytuje velmi vysokou pevnost a zároveň nízkou hmotnost. Super lehké trubky s třikrát ztenčovanou tloušťkou stěn umožňují docílit jednak vzrušující výsledný tvar, ale navíc optimální poměr tuhosti ke hmotnosti (STW Ratio).

HFS - Hydroforming System

Zatímco mechanický TFS proces tvaruje rámové trubky zvenku, komplexní koncept „Hydroforming“ dosahuje žádoucí 3D tvar trubek z hliníkové slitiny Prolite 66 pomocí vysokého tlaku vařícího oleje směrem zvnitřku ven.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

Smooth Welding

Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Smart Entry

Vnitřní vedení kabelů přivedené k dokonalosti: Zatímco konvenční řešení mají nevýhodu, že kabely se  mohou uvnitř rámu pohybovat, náš systém SMART ENTRY je sepne pod napětím. Díky tomuto řešení si můžete být jistí, že vás nebude rušit klepání kabelů o rám v náročném terénu. A díky tomu, že vstupy kabelů jsou vyměnitelné, dají se použít všechny možné standardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...Dostupné od roku 2016 v modelech ONE-TWENTY a NINETY-SIX.

Di2 Ready

Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Remote Lock Out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

C-S Post Mount Disc

Chain Stay Post Mount Disc“ – tato technologie je výsledkem tří poznatků. Za prvé, uchycení brzdy v rámovém trojúhelníku optimálně chrání brzdu před vnějšími vlivy. Za druhé, čelist je podepřená spodní zadní stavbou a je tak schopná rozložit působící síly ideálním způsobem. A za třetí, vnitřkem vedené hadičky mají úhledný přístup k brzdě ze spodní zadní stavby.

THRU AXLE 12-148 ‘BOOST’

Due to the widening of the hub spacing by 6mm, the spoke angles become flatter resulting in a stiffer and stronger wheel. In particular on 29er and 650b+ wheels, and paired with the stiffness increasing attributes of a through axle, this is hugely desirable. Besides that, the wider hubs and cranks with wider bottom brackets push the chain line further outwards and enable extra short chain stays for a more agile geometry.

F-Mount

K-Mount patka

Speciálně navržená koncovka zadní stavby hliníkových rámů pro kotoučové brzdy, která má integrované rozhraní pro montáž bočního stojanu systému HEBIE. Zaručí tak optimální torzní tuhost i během brzdění, což je významným bezpečnostním prvkem.

C-Mount

eNINETY-NINE 900

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.