eBIG.TRAIL 800

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

eBIG.TRAIL 800

Doporučená cena:
79 990 KČ  105990.00 KČ 
Modelový rok:
2017
Motor:
Engine [E8000]
Baterie:
Battery E8010 500Wh
Velikosti:
M, L, XL
Rám:
eBig Trail
Vidlice:
FOX Performance 34 FLOAT 130 B+ boost remote
Přehazovačka:
Shimano XT GS Shadow+
Řazení zadní:
Shimano SLX 11
Brzdové páky:
integrované
Brzda přední:
Shimano SLX ice 203
Brzda zadní:
Shimano SLX ice 180
Kliky s převodníky:
Shimano E8000 34
Středové složení:
integrované
Řetěz:
KMC X11
Náboj přední:
Shimano Deore boost centerlock
Náboj zadní:
Shimano Deore boost centerlock
Ráfky:
Merida Expert TP
Kazeta:
Shimano XT 11-46 11s
Plášť přední:
Maxxis Rekon 27.5+ 2.8 fold
Plášť zadní::
Maxxis Rekon 27.5+ 2.8 fold
Představec:
Merida Expert SS 35
Řidítka:
MERIDA EXPERT 35 760
Gripy:
MERIDA Screw on-Single
Hlavové složení:
Big Conoid A-bearing neck
Sedlová objímka:
Hollow Allen lite
Sedlovka:
MERIDA EXPERT Dropper 30.9
Sedlo:
Merida Sport 5
Pedály:
XC pro alloy
Hmotnost:
20,50kg

eBIG.TRAIL 800

geometria
Velikost rámu: 
S
M
L
XL
ST - Sedlová trubka (mm): 
400
440
490
540
TT - Horní rámová trubka (mm): 
582
604
627
649
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
105
115
125
135
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
67.5
67.5
67.5
67.5
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
74.5
74.5
74.5
74.5
CS - Délka zadní stavby (mm): 
434.5
434.5
434.5
434.5
BD - Výška středového složení (mm): 
60
60
60
60
FO - Délka vidlice (mm): 
541
541
541
541
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
650
682
705
736
S - STACK (mm): 
637
647
656
665
R - REACH (mm): 
405
425
445
465
WB - Rozvor kol (mm): 
1130
1154
1177
1201

eBIG.TRAIL 800

Casting Motor Bracket

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková slitina poskytuje velmi vysokou pevnost a zároveň nízkou hmotnost. Super lehké trubky s třikrát ztenčovanou tloušťkou stěn umožňují docílit jednak vzrušující výsledný tvar, ale navíc optimální poměr tuhosti ke hmotnosti (STW Ratio).

HFS - Hydroforming System

Zatímco mechanický TFS proces tvaruje rámové trubky zvenku, komplexní koncept „Hydroforming“ dosahuje žádoucí 3D tvar trubek z hliníkové slitiny Prolite 66 pomocí vysokého tlaku vařícího oleje směrem zvnitřku ven.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

Smooth Welding

Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Smart Entry

Vnitřní vedení kabelů přivedené k dokonalosti: Zatímco konvenční řešení mají nevýhodu, že kabely se  mohou uvnitř rámu pohybovat, náš systém SMART ENTRY je sepne pod napětím. Díky tomuto řešení si můžete být jistí, že vás nebude rušit klepání kabelů o rám v náročném terénu. A díky tomu, že vstupy kabelů jsou vyměnitelné, dají se použít všechny možné standardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...Dostupné od roku 2016 v modelech ONE-TWENTY a NINETY-SIX.

Di2 Ready

Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

C-S Post Mount Disc

Chain Stay Post Mount Disc“ – tato technologie je výsledkem tří poznatků. Za prvé, uchycení brzdy v rámovém trojúhelníku optimálně chrání brzdu před vnějšími vlivy. Za druhé, čelist je podepřená spodní zadní stavbou a je tak schopná rozložit působící síly ideálním způsobem. A za třetí, vnitřkem vedené hadičky mají úhledný přístup k brzdě ze spodní zadní stavby.

THRU AXLE 12-148 ‘BOOST’

Due to the widening of the hub spacing by 6mm, the spoke angles become flatter resulting in a stiffer and stronger wheel. In particular on 29er and 650b+ wheels, and paired with the stiffness increasing attributes of a through axle, this is hugely desirable. Besides that, the wider hubs and cranks with wider bottom brackets push the chain line further outwards and enable extra short chain stays for a more agile geometry.

eBIG.TRAIL 800

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.