eONE-TWENTY M#RIDA

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

eONE-TWENTY M#RIDA

Doporučená cena:
127 990 KČ
Modelový rok:
2019
Motor:
Shimano E8000, 70Nm
Baterie:
Shimano E8010, 500Wh
Cyklopočítač:
Shimano SC-E8000
Rám:
eONE-TWENTY LITE, 120mm zdvih odpružení
Vidlice:
Rock Shox Pike RC, vzduchová, 130mm zdvih odpružení, Kónický krk vidlice
Zadní tlumič:
Rock Shox Deluxe RT, platform
Přehazovačka:
SRAM RD NX EAGLE Rear Derailleur
Řazení zadní:
SL GX EAGLE SINGLE CLICK TRIGGER
Brzdové páky:
integrované
Brzda přední:
Sram Code R
Brzda zadní:
Sram Code R
Kliky s převodníky:
SRAM X-SYNC EAGLE, 34 zubů
Středové složení:
included
Řetěz:
Sram NX EAGLE
Ráfky:
Fulcrum E- Fire 500, 110x15mm/ 148x12 mm pevné osy, 35mm vnitřní šířka ráfku, 6 děr
Kazeta:
Sram NX 1230 Eagle, 11-50 zubů, 12 rychlostí
Plášť přední:
Maxxis DHR II, 27.5x2.8 ", skládací, 3C EXO TR
Plášť zadní::
Maxxis DHR II, 27.5x2.8 ", skládací, 3C EXO TR
Představec:
MERIDA Expert eTR, 35mm průměr, 0° sklon
Řidítka:
MERIDA Expert eTR, 780mm šířka, 20mm převýšení
Gripy:
MERIDA Expert EC
Hlavové složení:
FSA NO.55EP neck, 2191017484
Sedlová objímka:
MERIDA Expert
Sedlovka:
MERIDA EXPERT TR, 30.9mm průměr, 0mm setback,teleskopická sedlovka se zdvihem 100mm (S) / 125mm (M/L/XL)
Sedlo:
MERIDA Expert CC
Pedály:
VP, VPE-537
Hmotnost:
22,21kg

eONE-TWENTY M#RIDA

geometria
Velikost rámu: 
S
M
L
XL
ST - Sedlová trubka (mm): 
400
440
490
540
TT - Horní rámová trubka (mm): 
583
601
623
646
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
110
120
130
140
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
67.5
67.5
67.5
67.5
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
75
75
75
75
CS - Délka zadní stavby (mm): 
439.5
439.5
439.5
439.5
BD - Výška středového složení (mm): 
27.5
27.5
27.5
27.5
FO - Délka vidlice (mm): 
541
541
541
541
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
698
730
751
783
S - STACK (mm): 
609
619
628
637
R - REACH (mm): 
420
435
455
475
WB - Rozvor kol (mm): 
1155
1174
1198
1221

eONE-TWENTY M#RIDA

C-S Post Mount Disc

Chain Stay Post Mount Disc“ – tato technologie je výsledkem tří poznatků. Za prvé, uchycení brzdy v rámovém trojúhelníku optimálně chrání brzdu před vnějšími vlivy. Za druhé, čelist je podepřená spodní zadní stavbou a je tak schopná rozložit působící síly ideálním způsobem. A za třetí, vnitřkem vedené hadičky mají úhledný přístup k brzdě ze spodní zadní stavby.

BOOST 15-110 Thru Axle

THRU AXLE 12-148 ‘BOOST’

Due to the widening of the hub spacing by 6mm, the spoke angles become flatter resulting in a stiffer and stronger wheel. In particular on 29er and 650b+ wheels, and paired with the stiffness increasing attributes of a through axle, this is hugely desirable. Besides that, the wider hubs and cranks with wider bottom brackets push the chain line further outwards and enable extra short chain stays for a more agile geometry.

Di2 Ready

Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Smart Entry

Vnitřní vedení kabelů přivedené k dokonalosti: Zatímco konvenční řešení mají nevýhodu, že kabely se  mohou uvnitř rámu pohybovat, náš systém SMART ENTRY je sepne pod napětím. Díky tomuto řešení si můžete být jistí, že vás nebude rušit klepání kabelů o rám v náročném terénu. A díky tomu, že vstupy kabelů jsou vyměnitelné, dají se použít všechny možné standardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...Dostupné od roku 2016 v modelech ONE-TWENTY a NINETY-SIX.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Smooth Welding

Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková slitina poskytuje velmi vysokou pevnost a zároveň nízkou hmotnost. Super lehké trubky s třikrát ztenčovanou tloušťkou stěn umožňují docílit jednak vzrušující výsledný tvar, ale navíc optimální poměr tuhosti ke hmotnosti (STW Ratio).

eONE-TWENTY M#RIDA

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.