Jste zde
eONE-SIXTY 800
- Parametry
- Geometrie
- Technologie
- Dostupnost
eONE-SIXTY 800
Doporučená cena:
112 990 KČ
|
Modelový rok:
2019
|
Motor:
Shimano E8000, 70Nm
|
Baterie:
Shimano E8010, 500Wh
|
Cyklopočítač:
Shimano SC-E8000
|
Rám:
eONE-SIXTY LITE, 160mm zdvih odpružení
|
Vidlice:
Rock Shox Yari RC, vzduchová, 160mm zdvih odpružení, Kónický krk vidlice
|
Zadní tlumič:
Rock Shox Super Deluxe R
|
Přehazovačka:
Shimano XT M8000 Shadow+
|
Řazení zadní:
Shimano SLX 11
|
Brzdové páky:
integrované
|
Brzda přední:
Shimano SLX
|
Brzda zadní:
Shimano SLX
|
Kliky s převodníky:
Shimano CRE80-B, 34 zubů
|
Středové složení:
included
|
Řetěz:
KMC X11e
|
Náboj přední:
Joytech D791SB, 110x15mm, 32 děr, 6 bolt
|
Náboj zadní:
Shimano Deore, 148x12mm, 36 děr, Centerlock
|
Ráfky:
MERIDA Expert TP, 38mm vnitřní šířka ráfku
|
Kazeta:
Shimano M7000, 11-46 zubů, 11 rychlostí
|
Plášť přední:
Maxxis DHR II, 27.5x2.8 ", skládací, 3C EXO TR
|
Plášť zadní::
Maxxis DHR II, 27.5x2.8 ", skládací, 3C EXO TR
|
Představec:
MERIDA Expert eTR, 35mm průměr, 0° sklon
|
Řidítka:
MERIDA Expert eTR, 780mm šířka, 20mm převýšení
|
Gripy:
MERIDA Expert EC
|
Hlavové složení:
FSA NO.57/55E neck, 2191025712
|
Sedlová objímka:
MERIDA Expert
|
Sedlovka:
MERIDA EXPERT TR, 30.9mm průměr, 0mm setback,teleskopická sedlovka se zdvihem 100mm (S) / 125mm (M/L/XL)
|
Sedlo:
MERIDA Comp CC
|
Pedály:
VP, VPE-537
|
Hmotnost:
22,98kg
|
eONE-SIXTY 800

eONE-SIXTY 800

C-S Post Mount Disc
„Chain Stay Post Mount Disc“ – tato technologie je výsledkem tří poznatků. Za prvé, uchycení brzdy v rámovém trojúhelníku optimálně chrání brzdu před vnějšími vlivy. Za druhé, čelist je podepřená spodní zadní stavbou a je tak schopná rozložit působící síly ideálním způsobem. A za třetí, vnitřkem vedené hadičky mají úhledný přístup k brzdě ze spodní zadní stavby.

BOOST 15-110 Thru Axle

THRU AXLE 12-148 ‘BOOST’
Due to the widening of the hub spacing by 6mm, the spoke angles become flatter resulting in a stiffer and stronger wheel. In particular on 29er and 650b+ wheels, and paired with the stiffness increasing attributes of a through axle, this is hugely desirable. Besides that, the wider hubs and cranks with wider bottom brackets push the chain line further outwards and enable extra short chain stays for a more agile geometry.

Di2 Ready
Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Smart Entry
Vnitřní vedení kabelů přivedené k dokonalosti: Zatímco konvenční řešení mají nevýhodu, že kabely se mohou uvnitř rámu pohybovat, náš systém SMART ENTRY je sepne pod napětím. Díky tomuto řešení si můžete být jistí, že vás nebude rušit klepání kabelů o rám v náročném terénu. A díky tomu, že vstupy kabelů jsou vyměnitelné, dají se použít všechny možné standardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...Dostupné od roku 2016 v modelech ONE-TWENTY a NINETY-SIX.

Internal Cable
Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Smooth Welding
Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

X-Taper hlavová trubka
Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

Casting Motor Bracket

Prolite 66 Triple Butted
Špičková hliníková slitina poskytuje velmi vysokou pevnost a zároveň nízkou hmotnost. Super lehké trubky s třikrát ztenčovanou tloušťkou stěn umožňují docílit jednak vzrušující výsledný tvar, ale navíc optimální poměr tuhosti ke hmotnosti (STW Ratio).