eBIG.TRAIL 500

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

eBIG.TRAIL 500

Doporučená cena:
65 990 KČ  76990.00 KČ 
Modelový rok:
2019
Motor:
Shimano E7000, 60Nm
Baterie:
Shimano E8010, 500Wh
Cyklopočítač:
Shimano SC-E7000
Rám:
eBIG.TRAIL LITE
Vidlice:
Suntour Raidon34, vzduchová, 130mm zdvih odpružení, Kónický krk vidlice
Přehazovačka:
Shimano Deore Shadow+
Řazení zadní:
Shimano Deore
Brzdové páky:
integrované
Brzda přední:
Shimano MT-200
Brzda zadní:
Shimano MT-200
Kliky s převodníky:
Shimano CRE70-B, 34 zubů
Středové složení:
included
Řetěz:
KMC e10 Sport EPT
Náboj přední:
Shimano MT400-B, 110x15mm, 32 děr, Centerlock
Náboj zadní:
Shimano MT400-B, 148x12mm, 36 děr, Centerlock
Ráfky:
MERIDA Expert CC, 22.8mm vnitřní šířka ráfku
Kazeta:
Shimano HG500, 11-42 zubů, 10 rychlostí
Plášť přední:
Maxxis Ikon, 27.5x2.35", skládací
Plášť zadní::
Maxxis Ikon, 27.5x2.35", skládací
Představec:
MERIDA Expert eTR, 35mm průměr, 0° sklon
Řidítka:
MERIDA Expert eTR, 780mm šířka, 20mm převýšení
Gripy:
MERIDA Expert EC
Hlavové složení:
FSA NO.55EP neck, 2191017484
Sedlová objímka:
MERIDA Expert
Sedlovka:
MERIDA Expert, 30.9mm průměr, 15mm setback
Sedlo:
MERIDA Comp CC
Pedály:
VP, VPE-537

eBIG.TRAIL 500

geometria
Velikost rámu: 
S
M
L
XL
ST - Sedlová trubka (mm): 
400
440
490
540
TT - Horní rámová trubka (mm): 
582
604
627
649
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
105
115
125
135
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
67.5
67.5
67.5
67.5
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
74.5
74.5
74.5
74.5
CS - Délka zadní stavby (mm): 
434.5
434.5
434.5
434.5
BD - Výška středového složení (mm): 
60
60
60
60
FO - Délka vidlice (mm): 
541
541
541
541
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
650
682
705
736
S - STACK (mm): 
637
647
656
665
R - REACH (mm): 
405
425
445
465
WB - Rozvor kol (mm): 
1130
1154
1177
1201

eBIG.TRAIL 500

Lock Out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

C-S Post Mount Disc

Chain Stay Post Mount Disc“ – tato technologie je výsledkem tří poznatků. Za prvé, uchycení brzdy v rámovém trojúhelníku optimálně chrání brzdu před vnějšími vlivy. Za druhé, čelist je podepřená spodní zadní stavbou a je tak schopná rozložit působící síly ideálním způsobem. A za třetí, vnitřkem vedené hadičky mají úhledný přístup k brzdě ze spodní zadní stavby.

BOOST 15-110 Thru Axle

THRU AXLE 12-148 ‘BOOST’

Due to the widening of the hub spacing by 6mm, the spoke angles become flatter resulting in a stiffer and stronger wheel. In particular on 29er and 650b+ wheels, and paired with the stiffness increasing attributes of a through axle, this is hugely desirable. Besides that, the wider hubs and cranks with wider bottom brackets push the chain line further outwards and enable extra short chain stays for a more agile geometry.

Di2 Ready

Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Smart Entry

Vnitřní vedení kabelů přivedené k dokonalosti: Zatímco konvenční řešení mají nevýhodu, že kabely se  mohou uvnitř rámu pohybovat, náš systém SMART ENTRY je sepne pod napětím. Díky tomuto řešení si můžete být jistí, že vás nebude rušit klepání kabelů o rám v náročném terénu. A díky tomu, že vstupy kabelů jsou vyměnitelné, dají se použít všechny možné standardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...Dostupné od roku 2016 v modelech ONE-TWENTY a NINETY-SIX.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Smooth Welding

Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

Casting Motor Bracket

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková slitina poskytuje velmi vysokou pevnost a zároveň nízkou hmotnost. Super lehké trubky s třikrát ztenčovanou tloušťkou stěn umožňují docílit jednak vzrušující výsledný tvar, ale navíc optimální poměr tuhosti ke hmotnosti (STW Ratio).

eBIG.TRAIL 500

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.