eBIG.NINE/SEVEN 900

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

eBIG.NINE/SEVEN 900

Doporučená cena:
89 990 KČ  104990.00 KČ 
Modelový rok:
2018
Motor:
Shimano STePS DU-E8000
Baterie:
Shimano STePS BT-E8010 504Wh
Cyklopočítač:
Shimano STePS SC-E8000
Rám:
eBig.Nine/Seven E8000
Vidlice:
Fox Rhythm 32 Float Boost pevná osa
Přehazovačka:
Shimano XT M8000 Shadow+
Řazení zadní:
Shimano XT Rapidfire
Brzdové páky:
integrované
Brzda přední:
Shimano XT Ice-Tech hydraulická kotoučová brzda, 180mm Centerlock kotouč
Brzda zadní:
Shimano XT Ice-Tech hydraulická kotoučová brzda, 180mm Centerlock kotouč
Kliky s převodníky:
Shimano CRE80-B 38z
Řetěz:
KMC X11e
Náboj přední:
součást sady kol
Náboj zadní:
součást sady kol
Ráfky:
DT Swiss M1700 Spline Two TC Boost 15x110/12x148mm pevné osy
Kazeta:
Shimano SLX, 11s, 11-46z
Plášť přední:
Maxxis Forekaster [29/27]
Plášť zadní::
Maxxis Forekaster [29/27]
Představec:
Merida Expert OS, úhel 6°
Řidítka:
Merida Expert Oversize, šířka 720mm, převýšení 10mm
Gripy:
Merida Expert EC
Hlavové složení:
Merida 2333 Neck
Sedlová objímka:
Merida Expert
Sedlovka:
Merida Expert 30.9mm, 15mm offset
Sedlo:
Merida Expert
Pedály:
VP VPE 537
Hmotnost:
18,9kg

eBIG.NINE/SEVEN 900

geometria
Velikost rámu: 
S(27.5)
M(27.5)
M(29)
L(29)
XL(29)
ST - Sedlová trubka (mm): 
380
430
430
480
530
TT - Horní rámová trubka (mm): 
570
590
590
610
630
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
125
135
115
125
135
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
68
68
69.5
69.5
69.5
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
73.5
73.5
73.5
73.5
73.5
CS - Délka zadní stavby (mm): 
438
438
458
458
458
BD - Výška středového složení (mm): 
27
27
65
65
65
FO - Délka vidlice (mm): 
487
487
511
511
511
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
710.3
749
733.3
777
819
S - STACK (mm): 
579
588
634
643
652
R - REACH (mm): 
399
416
402
420
437
WB - Rozvor kol (mm): 
1104
1125
1123
1143
1164

eBIG.NINE/SEVEN 900

Casting Motor Bracket

C-Mount

K-Mount patka

Speciálně navržená koncovka zadní stavby hliníkových rámů pro kotoučové brzdy, která má integrované rozhraní pro montáž bočního stojanu systému HEBIE. Zaručí tak optimální torzní tuhost i během brzdění, což je významným bezpečnostním prvkem.

THRU AXLE 12-148 ‘BOOST’

Due to the widening of the hub spacing by 6mm, the spoke angles become flatter resulting in a stiffer and stronger wheel. In particular on 29er and 650b+ wheels, and paired with the stiffness increasing attributes of a through axle, this is hugely desirable. Besides that, the wider hubs and cranks with wider bottom brackets push the chain line further outwards and enable extra short chain stays for a more agile geometry.

15-100 mm přední pevná osa

Pevná osa na předním a/nebo zadním kole poskytuje různé výhody: kromě vysoké torzní tuhosti zaručují jednoduchou montáž kola a zároveň zajišťují ideální pozici brzdového kotouče. Pozice kola je vždy přesná, na rozdíl od řešení s rychloupínáky. MERIDA vkládá důvěru do 12mm pevných os vzadu a 15mm verzím vpředu.

C-S Post Mount Disc

Chain Stay Post Mount Disc“ – tato technologie je výsledkem tří poznatků. Za prvé, uchycení brzdy v rámovém trojúhelníku optimálně chrání brzdu před vnějšími vlivy. Za druhé, čelist je podepřená spodní zadní stavbou a je tak schopná rozložit působící síly ideálním způsobem. A za třetí, vnitřkem vedené hadičky mají úhledný přístup k brzdě ze spodní zadní stavby.

Lock Out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

Di2 Ready

Podobně jako profesionální cyklisté WorldTour, stále více a více silničních cyklistů důvěřuje elektronickému systému řazení Shimano Di2, které je charakteristické vysokou spolehlivostí a efektivní funkčností bez námahy. Kola/rámy se symbolem „Di2 Ready“ jsou optimálně připraveny k instalaci této technologie – baterii lze upevnit pod spodní zadní stavbu nebo v sedlovce.

Smart Entry

Vnitřní vedení kabelů přivedené k dokonalosti: Zatímco konvenční řešení mají nevýhodu, že kabely se  mohou uvnitř rámu pohybovat, náš systém SMART ENTRY je sepne pod napětím. Díky tomuto řešení si můžete být jistí, že vás nebude rušit klepání kabelů o rám v náročném terénu. A díky tomu, že vstupy kabelů jsou vyměnitelné, dají se použít všechny možné standardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...Dostupné od roku 2016 v modelech ONE-TWENTY a NINETY-SIX.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Smooth Welding

Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková slitina poskytuje velmi vysokou pevnost a zároveň nízkou hmotnost. Super lehké trubky s třikrát ztenčovanou tloušťkou stěn umožňují docílit jednak vzrušující výsledný tvar, ale navíc optimální poměr tuhosti ke hmotnosti (STW Ratio).

eBIG.NINE/SEVEN 900

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.
360_nahled: 
https://img.mcg-parts.de/merida-bikes360/2018/eBIG_NINE_900_blkred_MY2018/output/eBIG_NINE_900_blkred_MY2018.html

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.