MATTS J. TEAM

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

MATTS J. TEAM

Doporučená cena:
20 990 KČ Vyprodáno!
Modelový rok:
2017
Rám:
Big 7 TFS Junior
Vidlice:
SR Suntour 27 XCR air LOR 100
Přehazovačka:
Sram NX 11
Řazení zadní:
Sram NX 11
Brzdové páky:
Tektro M286
Brzda přední:
Tektro MA-kid hydraulic 160
Brzda zadní:
Tektro MA-kid hydraulic 160
Kliky s převodníky:
Sram NX XSYNC 28 STEEL
Středové složení:
Sram Power Spline
Řetěz:
KMC X11-1
Náboj přední:
Alloy Disc [24H]
Náboj zadní:
Alloy Disc [24H] cassette
Ráfky:
Merida Matts D [24H]
Kazeta:
Sunrace CSMS8 11-42
Plášť přední:
Merida 26 1.95 KV 60
Plášť zadní::
Merida 26 1.95 KV 60
Představec:
MERIDA Expert OS 5
Řidítka:
MERIDA OS 620 Flat
Gripy:
MERIDA Screw on-Single
Hlavové složení:
Big Conoid Semi Neck
Sedlová objímka:
MERIDA comp QR
Sedlovka:
MERIDA Expert SB15 27.2
Sedlo:
Dakar kid 24
Pedály:
XC Alloy
Hmotnost:
12,30kg

MATTS J. TEAM

geometria
Velikost rámu: 
13.5"
ST - Sedlová trubka (mm): 
330
TT - Horní rámová trubka (mm): 
539
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
110
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
71
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
72.5
CS - Délka zadní stavby (mm): 
420
BD - Výška středového složení (mm): 
20
FO - Délka vidlice (mm): 
415
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
598
S - STACK (mm): 
498
R - REACH (mm): 
382
WB - Rozvor kol (mm): 
1008

MATTS J. TEAM

Racelite 6061

Vysoce pevná a lehká hliníková slitina je dobře známa z leteckého průmyslu. MERIDA tuto slitinu podrobuje ještě dodatečné tepelné úpravě. Tloušťka stěn je dvakrát ztenčována a výsledné rámy jsou pak lehké a pevné.

TFS - Technoforming System

Díky své nízké hmotnosti si hliník stále drží silnou pozici při výrobě rámů. Inovativní tvary byly vytvořeny pomocí mechanického formování technologií TFS. Použitý materiál: hliníková slitina Racelite 6061.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Lock Out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

F-Mount

K-Mount patka

Speciálně navržená koncovka zadní stavby hliníkových rámů pro kotoučové brzdy, která má integrované rozhraní pro montáž bočního stojanu systému HEBIE. Zaručí tak optimální torzní tuhost i během brzdění, což je významným bezpečnostním prvkem.

C-Mount

MATTS J. TEAM

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.