JULIET 7. XT-EDITION

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

JULIET 7. XT-EDITION

Doporučená cena:
37 990 KČ
Modelový rok:
2017
Rám:
Juliet Comp 7-Single
Vidlice:
Rock Shox 30G RL R 27 Q SA 100 DFBS 46T AIR Remote
Přesmykač:
Shimano XT HD double
Přehazovačka:
Shimano XT GS Shadow+
Řazení přední:
Shimano XT-i
Řazení zadní:
Shimano XT-i-11
Brzdové páky:
Shimano M506
Brzda přední:
Shimano M447 180 centerlock
Brzda zadní:
Shimano M447 160 centerlock
Kliky s převodníky:
Shimano XT 34-24
Středové složení:
Shimano XT
Řetěz:
KMC X11
Náboj přední:
Shimano M4050 centerlock
Náboj zadní:
Shimano M4050 centerlock
Ráfky:
Merida Big 7 comp CC
Kazeta:
Shimano M7000-11 11-42
Plášť přední:
Maxxis Ikon 27.5 2.2 fold
Plášť zadní::
Maxxis Ikon 27.5 2.2 fold
Představec:
MERIDA Expert OS 17 lady
Řidítka:
MERIDA Expert OS 660 R12 lady
Gripy:
ERGO Screw on-Single
Hlavové složení:
EGG steel neck
Sedlová objímka:
MERIDA pro QR
Sedlovka:
MERIDA Expert SB15 27.2
Sedlo:
Juliet Sport V
Pedály:
Comfort Alloy triple
Hmotnost:
12,30 kg

JULIET 7. XT-EDITION

geometria
Velikost rámu: 
13.5
15
17
18.5
20
ST - Sedlová trubka (mm): 
343
381
432
470
508
TT - Horní rámová trubka (mm): 
550
560
575
585
595
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
95
100
105
115
125
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
69.5
69.5
70
70
70
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
74.5
74.5
74.5
74.5
74.5
CS - Délka zadní stavby (mm): 
430
430
430
430
430
BD - Výška středového složení (mm): 
63
63
63
63
63
FO - Délka vidlice (mm): 
493
493
493
493
493
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
603
635
686
715
744
S - STACK (mm): 
600
605
612
621
630
R - REACH (mm): 
384
392
405
413
420
WB - Rozvor kol (mm): 
1051
1062
1072
1083
1094

JULIET 7. XT-EDITION

Racelite 6061

Vysoce pevná a lehká hliníková slitina je dobře známa z leteckého průmyslu. MERIDA tuto slitinu podrobuje ještě dodatečné tepelné úpravě. Tloušťka stěn je dvakrát ztenčována a výsledné rámy jsou pak lehké a pevné.

TFS - Technoforming System

Díky své nízké hmotnosti si hliník stále drží silnou pozici při výrobě rámů. Inovativní tvary byly vytvořeny pomocí mechanického formování technologií TFS. Použitý materiál: hliníková slitina Racelite 6061.

Smooth Welding

Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Down Tube Exit

Zadní odpružení často způsobuje problémy s lanky zadního řazení (např. tvorba oček, poškrábání rámu, těžký chod, nechtěné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby během stlačení. Díky dvojité zábraně pomocí speciálních ukončení („Double Stop“) zůstává délka lanek vždy konstantní. Navíc „Down Tube Exit“ má velký otvor pro lanka ve spodní rámové trubce, proto se vyhneme neobratné manipulaci s vnitřkem vedenými lanky.

Smart Entry

Vnitřní vedení kabelů přivedené k dokonalosti: Zatímco konvenční řešení mají nevýhodu, že kabely se  mohou uvnitř rámu pohybovat, náš systém SMART ENTRY je sepne pod napětím. Díky tomuto řešení si můžete být jistí, že vás nebude rušit klepání kabelů o rám v náročném terénu. A díky tomu, že vstupy kabelů jsou vyměnitelné, dají se použít všechny možné standardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...Dostupné od roku 2016 v modelech ONE-TWENTY a NINETY-SIX.

Remote Lock Out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

Post-Mount Disc

Moderní způsob uchycení brzdových čelistí kotoučových brzd. Bezproblémové nastavení a jednoduchá montáž je umožněna díky „úchytu“ na zadní patce. Přizpůsobí se různým rozměrům kotoučů pomocí nástavců různých rozměrů.

K-Mount patka

Speciálně navržená koncovka zadní stavby hliníkových rámů pro kotoučové brzdy, která má integrované rozhraní pro montáž bočního stojanu systému HEBIE. Zaručí tak optimální torzní tuhost i během brzdění, což je významným bezpečnostním prvkem.

C-Mount

JULIET 7. XT-EDITION

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.