JULIET 7. 300

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

JULIET 7. 300

Doporučená cena:
19 990 KČ
Modelový rok:
2017
Rám:
Juliet Comp 7-Single
Vidlice:
SR Suntour 27 XCR air LOR 100
Přesmykač:
Shimano Deore triple
Přehazovačka:
Shimano Deore Shadow
Řazení přední:
Shimano Deore
Řazení zadní:
Shimano Deore
Brzdové páky:
Shimano M315
Brzda přední:
Shimano M315 180 centerlock
Brzda zadní:
Shimano M315 160 centerlock
Kliky s převodníky:
FSA Alfa drive 40-30-22
Středové složení:
Cartridge Bearing
Řetěz:
KMC X10
Náboj přední:
Shimano Centerlock
Náboj zadní:
Shimano Centerlock
Ráfky:
Merida Big 7 comp CC
Kazeta:
Shimano CS-HG50-10 11-36
Plášť přední:
Maxxis Ikon 27.5 2.2 fold
Plášť zadní::
Maxxis Ikon 27.5 2.2 fold
Představec:
Merida Comp OS 15
Řidítka:
MERIDA comp OS 660 R25
Gripy:
ERGO Screw on-Single
Hlavové složení:
EGG steel neck
Sedlová objímka:
MERIDA comp QR
Sedlovka:
MERIDA comp SB12 27.2
Sedlo:
Juliet Sport V
Pedály:
Comfort Alloy triple
Hmotnost:
13,25 kg

JULIET 7. 300

geometria
Velikost rámu: 
13.5
15
17
18.5
20
ST - Sedlová trubka (mm): 
343
381
432
470
508
TT - Horní rámová trubka (mm): 
550
560
575
585
595
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
95
100
105
115
125
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
69.5
69.5
70
70
70
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
74.5
74.5
74.5
74.5
74.5
CS - Délka zadní stavby (mm): 
430
430
430
430
430
BD - Výška středového složení (mm): 
63
63
63
63
63
FO - Délka vidlice (mm): 
493
493
493
493
493
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
603
635
686
715
744
S - STACK (mm): 
600
605
612
621
630
R - REACH (mm): 
384
392
405
413
420
WB - Rozvor kol (mm): 
1051
1062
1072
1083
1094

JULIET 7. 300

Racelite 6061

Vysoce pevná a lehká hliníková slitina je dobře známa z leteckého průmyslu. MERIDA tuto slitinu podrobuje ještě dodatečné tepelné úpravě. Tloušťka stěn je dvakrát ztenčována a výsledné rámy jsou pak lehké a pevné.

TFS - Technoforming System

Díky své nízké hmotnosti si hliník stále drží silnou pozici při výrobě rámů. Inovativní tvary byly vytvořeny pomocí mechanického formování technologií TFS. Použitý materiál: hliníková slitina Racelite 6061.

Smooth Welding

Kromě výborné funkčnosti nabízejí rámy MERIDA i přesvědčivý vzhled. Použití speciální svářecí technologie umožňuje vytvářet hladké svary bez dodatečného opracování a zeslabení svařeného místa.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Down Tube Exit

Zadní odpružení často způsobuje problémy s lanky zadního řazení (např. tvorba oček, poškrábání rámu, těžký chod, nechtěné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby během stlačení. Díky dvojité zábraně pomocí speciálních ukončení („Double Stop“) zůstává délka lanek vždy konstantní. Navíc „Down Tube Exit“ má velký otvor pro lanka ve spodní rámové trubce, proto se vyhneme neobratné manipulaci s vnitřkem vedenými lanky.

Smart Entry

Vnitřní vedení kabelů přivedené k dokonalosti: Zatímco konvenční řešení mají nevýhodu, že kabely se  mohou uvnitř rámu pohybovat, náš systém SMART ENTRY je sepne pod napětím. Díky tomuto řešení si můžete být jistí, že vás nebude rušit klepání kabelů o rám v náročném terénu. A díky tomu, že vstupy kabelů jsou vyměnitelné, dají se použít všechny možné standardy: Di2, hydraulické hadičky, bowdeny...Dostupné od roku 2016 v modelech ONE-TWENTY a NINETY-SIX.

Lock Out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

Post-Mount Disc

Moderní způsob uchycení brzdových čelistí kotoučových brzd. Bezproblémové nastavení a jednoduchá montáž je umožněna díky „úchytu“ na zadní patce. Přizpůsobí se různým rozměrům kotoučů pomocí nástavců různých rozměrů.

K-Mount patka

Speciálně navržená koncovka zadní stavby hliníkových rámů pro kotoučové brzdy, která má integrované rozhraní pro montáž bočního stojanu systému HEBIE. Zaručí tak optimální torzní tuhost i během brzdění, což je významným bezpečnostním prvkem.

C-Mount

JULIET 7. 300

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.