BIG.NINE 300

  • Parametry
  • Geometrie
  • Technologie
  • Dostupnost

BIG.NINE 300

Doporučená cena:
19 990 KČ  19990.00 KČ 
Modelový rok:
2017
Rám:
Big 9 TFS BC
Vidlice:
SR Suntour 29 XCR air LOR 100
Přesmykač:
Shimano Deore triple
Přehazovačka:
Shimano Deore Shadow
Řazení přední:
Shimano Deore
Řazení zadní:
Shimano Deore
Brzdové páky:
Shimano M315
Brzda přední:
Shimano M315 180 centerlock
Brzda zadní:
Shimano M315 160 centerlock
Kliky s převodníky:
FSA Alfa drive 40-30-22
Středové složení:
Cartridge Bearing
Řetěz:
KMC X10
Náboj přední:
Shimano Centerlock
Náboj zadní:
Shimano Centerlock
Ráfky:
Merida Big Nine comp CC
Kazeta:
Shimano CS-HG50-10 11-36
Plášť přední:
Maxxis Ikon 29er 2.2 fold
Plášť zadní::
Maxxis Ikon 29er 2.2 fold
Představec:
MERIDA Comp OS 6
Řidítka:
MERIDA comp OS 700 R12
Gripy:
MERIDA Screw on-Single
Hlavové složení:
BC OV Hset
Sedlová objímka:
MERIDA comp QR
Sedlovka:
MERIDA comp SB0 27.2
Sedlo:
Merida Sport
Pedály:
XC pro alloy
Hmotnost:
13,30 Kgkg

BIG.NINE 300

geometria
Velikost rámu: 
15
17
19
21
23
ST - Sedlová trubka (mm): 
381
446
484
532
584
TT - Horní rámová trubka (mm): 
560
580
600
620
640
HT - Délka hlavové trubky (mm): 
100
110
120
130
140
HTA - Úhel hlavové trubky (°): 
70
70
70.5
70.5
70.5
STA - Úhel sedlové trubky (°): 
73.5
73.5
73
73
73
CS - Délka zadní stavby (mm): 
445
445
445
445
445
BD - Výška středového složení (mm): 
60
60
60
60
60
FO - Délka vidlice (mm): 
506
506
506
506
506
SH - Výška rámu v místě obkročení (mm): 
698
749
784
822
864
S - STACK (mm): 
614
623
635
644
654
R - REACH (mm): 
373
387
400
413
427
WB - Rozvor kol (mm): 
1063
1083
1098
1118
1139

BIG.NINE 300

Prolite 66 Triple Butted

Špičková hliníková slitina poskytuje velmi vysokou pevnost a zároveň nízkou hmotnost. Super lehké trubky s třikrát ztenčovanou tloušťkou stěn umožňují docílit jednak vzrušující výsledný tvar, ale navíc optimální poměr tuhosti ke hmotnosti (STW Ratio).

TFS - Technoforming System

Díky své nízké hmotnosti si hliník stále drží silnou pozici při výrobě rámů. Inovativní tvary byly vytvořeny pomocí mechanického formování technologií TFS. Použitý materiál: hliníková slitina Racelite 6061.

X-Taper hlavová trubka

Kuželovitá hlavová trubka s horním ložiskem standardních 1 1/8“ rozšiřující se na širokou základnu spodního 1,5“ ložiska. V kombinaci s adekvátní vidlicí se stejně kuželovitým krkem přispívá k vyšší tuhosti rámu a vidlice a také k preciznímu ovládání.

Internal Cable

Přepracované tvary rámových konstrukcí se speciálními vstupními/výstupními otvory pro vnitřní vedení brzdových nebo řadicích kabelů. „Čisté“ v dvou významech: Kolo vypadá uspořádaně a lanka jsou efektivně chráněna před vlhkem a špínou.

Down Tube Exit

Zadní odpružení často způsobuje problémy s lanky zadního řazení (např. tvorba oček, poškrábání rámu, těžký chod, nechtěné přeřazení), které jsou způsobeny pohybem zadní stavby během stlačení. Díky dvojité zábraně pomocí speciálních ukončení („Double Stop“) zůstává délka lanek vždy konstantní. Navíc „Down Tube Exit“ má velký otvor pro lanka ve spodní rámové trubce, proto se vyhneme neobratné manipulaci s vnitřkem vedenými lanky.

F-Mount

K-Mount patka

Speciálně navržená koncovka zadní stavby hliníkových rámů pro kotoučové brzdy, která má integrované rozhraní pro montáž bočního stojanu systému HEBIE. Zaručí tak optimální torzní tuhost i během brzdění, což je významným bezpečnostním prvkem.

Lock Out

Funkci pružení vidlice a/nebo tlumiče vašeho kola je možné zablokovat – buď přímo na korunce vidlice nebo těle tlumiče nebo pomocí „dálkového ovládání“ umístěného na řídítkách. Nastavení s uzamknutým tlumením se ideálně hodí při jízdě na hladkých površích nebo při agresivních sprintech/útocích – a to nejen ve strmých stoupáních. Když se terén znova zhorší, můžeme opět zapnout pružení.

BIG.NINE 300

Vyhledejte nejbližšího prodejce

kde-nakupit
Právo na změnu specifikací, designu a cen vyhrazeno.

Dotaz na produkt

CAPTCHA
Tato otázka slouží na ověření, zda-li nejste robot a brání automatickému zasílání emailů.